Gå til innhold

skal kjøpe fm transmitter


Anbefalte innlegg

jeg tenkte jeg skulle kjøpe en fm transmitter til min creative spiller.

denne har jeg http://www.spaceworld.no/wsp/spaceworld/fr...categorynu=5677

 

nå som jeg har fått lappen så hadde det vært greit å ha i bilen.

 

jeg har sett litt på nette men jeg vet ikke hva som er bra og ikke er bra!

så er det noen som har litt peiling på hva jeg skal kjøpe og hvor jeg kan kjøpe det billig??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har sett litt på nette men jeg vet ikke hva som er bra og ikke er bra!

så er det noen som har litt peiling på hva jeg skal kjøpe og hvor jeg kan kjøpe det billig??

9184077[/snapback]

 

Hvis du har en bilstereo som har mulighet for AUX inn, eventuelt inngang for CD-skifter anbefaler jeg deg å gå for en kablet løsning. Jeg har selv en helt OK FM-transmitter, men lyden suger i forhold til å kunne koble en ledning!

 

Hvilken bilstereo har du? Kanskje finnes en overgang for CD-skifter eller noen annen mulighet?

Lenke til kommentar
Reknar med det er 3,5 kontakt. Reis på Clas Ohlson og kjøp ein fm sendar der. Den funkar fint  :)

9186094[/snapback]

Det er en clas ohlson-sender jeg har, og jeg synes den er søppel. Jeg vet ikke helt hva som gjør det, men jeg sliter med å få gode signaler inn på radioen... Samtidig med at hvis jeg kommer over i et område med nye sendefrekvenser, må jeg drive å skifte frekvens hele tiden for å unngå interferens...

 

Men det er klart at dette alternativet er bra hvis man ikke har andre alternativer, men jeg synes ikke det kan erstatte kablet lyd!

 

EDIT: Hvis du bor i eller i nærheten av bergen, kan du få min sender for en 50-lapp

Endret av St Thicket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...