Filla Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 (endret) Etter litt leting har jeg kommet frem til en kombinasjon av tema og icons som gir en grei "iphone" utgave av M600. Temaet lastes ned og innstalleres på vanlig måte. Når det gjelder ikoner, så overfører du bare de du liker og bytter ut med de du har pt. Husk at det er kun ikonene på hovedskjermen som er utbyttbare (såvidt jeg vet). Linkene under er direkte linker: Ikoner hentes her Theme hentes her Lykke til Endret 31. juli 2007 av Filla
Dr.Me Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 (endret) Så utoligt nice ut... Vet du om det er noen steder man kan laste ned til P990 også? Har funnet en side som jeg lastet ned fra men klarte ikke å instalere den på telefonen :S Endret 8. august 2007 av Zeph
Ohny Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 hvordan overfører man de ikonene? hva skjer med de gamle? blir det borte vekker eller da=?
Zeph Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Enkelte innlegg er blitt redigert grunnet overdreven eller feil bruk av quotefunksjon. Vær vennlig å passe på å quote det du svarer på og ikke mer enn det. I utgangspunktet skal man ikke quote mer enn maks to innlegg bakover. Dette for å gjøre det mest mulig oversiktlig. Ved quoting av veldig mye tekst, eller om bruker finner det nødvendig å quote flere innlegg bakover så oppfordres man til å bruke skjul funksjonen. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.
OstePåPp Skrevet 15. august 2007 Skrevet 15. august 2007 får ikke til å bruke themen eller iconene. kan noen fortelle meg hvordan jeg gjør det.
DRK Skrevet 8. januar 2008 Skrevet 8. januar 2008 Litt seint, men har funnet et tøffere iPhone theme til m600i. Lasta det ned fra en russisk side som krevde reg, så jeg har lagt det ut på ftp plassen min på home. iPhone in Black Purple
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå