Gå til innhold

Demo recording problem i Counter-Strike Source


Anbefalte innlegg

As a admin on one of scandinavias best serverpark's we have recently come awear of a issue with STEAM/CSSource.

 

If a recording is allready running, and someone activates a cheat, then following error is displayed:

 

Netchannel: failed processing message svc_PacketEntities.

Update delta not found.

 

I have LOADS of video recordings, but this has only hapend on "cheat busting" video's, and several "known" cheaters is left un-touched, since the demo's are FUBAR.

 

 

It seems like this issue apears as the cheat is activated, sort of "scrambling" the recording's, so a 12 MB video with what should be a clear case to get someone banned left in the air, hanging...

 

I would like a solution on the "table" ASAP, so we can have a fun, normal game for everyone.

 

Thnx for everyone having a look at this, all advises will be checked and cleared.

 

from:

Fritz, www.HELLFRAGGER.no / www.BATTLEFIELD.no

 

Norsk:

 

Problemet i kort er at demoer funker bra, men når jeg tar demoer av "kjente juksefanter" så erre noe som ikke fungerer som det skal.

 

Netchannel: failed processing message svc_PacketEntities.

Update delta not found.

 

kommer opp hele tiden, riktige porter er åpnet i modemet.

 

Test demoer fra idag:

http://www.webfilehost.com/?mode=viewupload&id=8923262

 

2 første funker som dem skal, mens den siste ikke fungerer.

 

alle tips blir fulgt opp.

 

MVH

Fritz, admin på www.hellfragger.no

Endret av Fritz0r
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Disse feile demoene er alle kun av demoer av cheatere som vi prøver og ta, jeg mistenker at det er en som aktiverte en cheat under 3. demo test.

 

Alle demoene er tatt på Hellfraggers VAC sikkre servere, men det er jo kjent at det finnes cheats som ikke blir tatt av VAC.

 

Jeg prøver og finne ut hvorfor demoer av "kjente cheatere" feiler når jeg tar opp, hvilken instilling, må jeg skifte på?

 

denne feilen er det som kommer når vi prøver og se demoene etter opptak, dvs før vi sender dem til RADAR:

 

Netchannel: failed processing message svc_PacketEntities.

Update delta not found.

 

 

Kommer ikke noe feilmelding mens jeg tar opp, overhode ingen feilindikasjon i det hele tatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...