Gå til innhold

Spill til Utbrent gamer.. Hjelp meg..

CFD

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hey. Bra at du liket bf1942, en kompis av meg har lagd bladene (ja de som henger på trærne) i det spillet, er ikke jeg tøff :woot:

jammen, de bladene ser jo helt rævva ut på avstand (og resten av trærene, for den saks skyld).

Skrevet
Prøv å se om du finner deg en supersnintendo-emulator elns :p

i så fall sjå etter "ZSNES".. den er den beste emulatoren du finner til supernintendo (SNES)... enkel i bruk og rask og du kan kjøre mario i 2048x1536 vist du vil :D

Skrevet
ok.

skaff deg amiga. amiga har så dårlig kvalitet at det er morsomt å spille, men det var pc du var ute etter?

Er vell PC spill ja. Dro fram den gamle C64`en her og den holder fortsatt koken. Har også skaffet meg endel SNES roms (SNES RULES XBOXALLE ANDRE) skal vende tilbake til favoritten min:

Desert Strike: Return to the gulf.

Tips for å slå ihjel menge timer :wink:

Amigaemulator (winfellow eller winuae) og pinball dreams/fantasies 8)

Ellers er det mange titler å velge i som setter minnene i sving :cry:

Megalomania, Defender of the Crown, It came from the dessert, Oil Imperium, Ports Of Call, Pirates, Heimdal, Turrican (snufs, det lages ikke slikt lenger), lista er nesten uendelig lang....... :p

Skrevet
Prøv å se om du finner deg en supersnintendo-emulator elns :p

i så fall sjå etter "ZSNES".. den er den beste emulatoren du finner til supernintendo (SNES)... enkel i bruk og rask og du kan kjøre mario i 2048x1536 vist du vil :D

Jah...Min lillebror bruker det å spiller zelda 1 på det derre :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...