Gå til innhold

Monkey Island 3! Hjelp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo er det noen her som har peiling på åssen jeg skal få med gulltanna til han Blondebeard ut av resturangen hans? han bare stopper meg i døra.. åsså hvordan jeg skal få åpna den kyllingen som ligger der.. for biletten til cabana greiene ligger vel inni den?? skjønner ikke en drit jeg hehe :blush: morro spill da =)

Stig :hmm:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stemmer det. Egentlig kommer det helt an på hvilken vanskelighetsgrad du har. Om du har det på det vanskeligste, er saken ganske annerledes. Da er det hakket verre enn å simpelten kombinere tyggegummi, blåserør og ballong. Det er forøvrig mye morsommere å spille på aller vanskeligst enn vanlig standard! :thumbup: Og for et fortreffelig spill! Nå kommer jeg til å grave det frem selv! :w00t:

Skrevet

Ja har kikket i noen guider å sånn, men får det ikke til det som står der for det står jeg bare skal gå ut og at cabana membership ligger i kyllingen, men det hjelper ikke meg stort når jeg ikke vet hvordan jeg skal gjøre det hehe.. gir jo han karen tyggegummi å når han blåser boble så stikker jeg hull på den å spretter tanna han ut.. Men han stopper meg når jeg skal reise med tanna hans :hmm:

Skrevet

Du må bruke en kniv om jeg ikke husker helt feil slik at du får opp kyllingen. Tror dette er bare en helt vanlig bordkniv, men husker ikke hvor du finner den. Mener det skal være på samme sted da, så da er det bare å finkjemme bildet egentlig. Og angående tanna, jeg synes å huske at boblen skal fly ut i lufta sånn at du skyter hull på den eller noe sånt. Aner ikke om jeg blander med vanskelighetsgradene nå da..

Skrevet

Mener å huske at du skulle kombinere tanna med tyggisen, så blåser du inn helium fra ballongen for å så spise tyggisen med tanna i :)

Skrevet

Å dette spillet er så bra, men jeg tror faktisk jeg husker hvordan,

det er og først gi ham sukkertøyet sånn at tanna blir løs, så gi han tyggegummien, så gi han de balonge som jeg tror du skal ha i lomma di, da vil han blåse en bole som tanna er i.Tror faktisk den sprekker av seg selv.

Hvis ikke sprekk den slik at den haver i en takrenne eller nå, og så detter den på utsiden, Såp tat du den skåla som kyllingen stod på, og bruker du den som en gull graver i søle dammen på utsiden, tror det er sånn. Men det er mange årsiden jeg spilte dette så ikke henge meg hvis det ikke er riktig :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...