Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Sjekke opp en gutt hjelp..


Gjest Gjest_Helle_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Helle_*

aner ikke hvordan jeg skal få si dette da.. men jeg har lizzm aldri sjekket opp en gutt før.. har alltid vært omvendt..

 

Og nå har jeg funnet en kar jeg VIL ha.. Vi har kun møttes en gang.. og da var han dritings..men jeg ble sjarmert.. :love: ..

 

men han er sjenert ogsånt. Og uten at jeg skal virke desperat så tenkte jeg å sende en liten melding til han på nettby

 

(han har en profil uten bilde.. men, jeg fant profilen hans der etter at en felles venn av oss har han på lista si..)..

 

Nettby - pga jeg har ikke msnen hans ikke mobnr og han har seff ikke facebook :cry:

 

så jeg bare lurte på hvordan jeg skal legge frem dette uten at han blir skremt vekk og jeg skal virke desperat :innocent:.... har noen noe tips om hva jeg skal skrive i meldingen?

 

dere gutter.. hjelp..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Helle_*

å men det er lissom.. ikke helt enkelt...

tenkte kanskje dette :

 

hei hei.. pleier aaaldri å gjøre dette ass.. men du er **** right?

 

hørte du og ***. snakka om nettby på festen.. og siden du er på *** vennegreieliste skjønte jeg vel.. at den profilen.. den er deg.. ;) ( han har ikke bilde på profilen)

 

men uansett.. men vil bare si at du virket skikkeli allright på festen... så hvis du vil bli bedre kjent så bare ta kontakt hvis du vil] msn min er **.. ;) [ og se bort fra denne melding hvis du ikke vil.. !! er aldri på nettby.. så ser ikke meg her mer da ;-P

 

er dette for desperat?.. dere ser selv at jeg vil redde æra å en ell annen måte hvis han ikke vil :ermm:

 

trenger virkelig hjelp.. men får kanskje ikke det her.. :cry:

Lenke til kommentar

Tror nok det at han vil ta det som et kompliment at du er interessert og at han vil bli bedre kjent med deg. Dette er selvfølgelig bare min mening, men siden han er sjenert kan det jo også være at han la merke til deg også på festen men ikke turde å spørre ;)

 

De fleste gutter liker nok at det er jenta som tar initiativ :)

 

Så jeg sier bare kjør på :thumbup:

Lenke til kommentar
Det hørtes skikkelig fjortiss ut, men ok. Kjør på.

9170152[/snapback]

 

Hehe, enig med den jeg.

Men for all del, mange gutter blir sjarmert når jenter tar initiativ, så er vel en ok melding. Men er enig med enkelte andre her, at du spør etter hans msn, enn å legge ut din egen. Bare sånn i itlfelle hvis han ikke husker deg, og kanskje finner på noe kødd.

 

Min mening seff da, men kjør på jente! :) Vil du han, får du han nok!

Lenke til kommentar

Bare vær ærlig, send han en kort meld, ikke en for lang hvor du forklarer hvordan og hvorfor og det ene og det andre, hvis du skjønner hva jeg mener.

Hvis det går en bra film på kino kan jo du bringe den på banen og se om spørmål om kinobesøk dukker opp. Hvis du er redd for å være for desperat, eller fremstilles sånn er det best du er litt diskre, men flørtende.

 

Det er mitt tips i hvertfall, har funket for meg en del ganger jeg har vært forelsket/betatt, og jeg er jente ;)

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...