Gå til innhold

Sony D3000: plutselig prisfall! benevnelser?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

har etter mye forum/test-lesing samt sett TV'en live bestemt meg for å kjøpe en Sony D3000. Hadde i utgangspunktet bestemt meg for en 40", men til min store overaskelse så ser jeg på hardware.no sin prisguide at 46" plutselig har sunket fra shg med 19'500 til Amentio med 14'828! Og dermed skal være billigere enn 40". Ingen av nettbutikkene som har den gode prisen har den inne nå, så det spørs om ikke dette bare er en bug eller noe.

 

Men en annen ting jeg la merke til er forskjellen på benevnelsene. Så da lurer jeg på om noen vet forskjellen på følgende:

KDL-46D3000K

KDL-46D3000AEP

KDL-46D3000E

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg sendte en mail ang. forskjellige betegnelser til forskjellige priser på 40 tommern av denne for en månde siden og nettbutikken jeg spurte sa at det ikke var noen forskjell på produktene. Kan vel være hvilket marked produktet er ment for kanskje.

 

Hadde også bestemt meg for 40" av denne, men siden 46 nå er billigere har jeg bestilt det. Så gjenstår det å se om det er en feil, eller om man får TVen før jul. Skal sende mail til nettbutikken og høre mandag.

Lenke til kommentar
Hei,

 

har etter mye forum/test-lesing samt sett TV'en live bestemt meg for å kjøpe en Sony D3000. Hadde i utgangspunktet bestemt meg for en 40", men til min store overaskelse så ser jeg på hardware.no sin prisguide at 46" plutselig har sunket fra shg med 19'500 til Amentio med 14'828! Og dermed skal være billigere enn 40". Ingen av nettbutikkene som har den gode prisen har den inne nå, så det spørs om ikke dette bare er en bug eller noe.

 

Men en annen ting jeg la merke til er forskjellen på benevnelsene. Så da lurer jeg på om noen vet forskjellen på følgende:

KDL-46D3000K

KDL-46D3000AEP

KDL-46D3000E

9160492[/snapback]

 

Hvis dette er standard Sony merking står K for sort (ganske fornuftig??), E står for Europe. AEP har jeg ikke sett før, så jeg kan ikke forklare den.

 

Ellers har jeg funnet to modeller fra Sony jeg vil skal komme hit. Det er KDL-40V3000 og KDL-40X3000.

 

Begge disse er full HD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...