Gå til innhold

Forskjellsbehandlign på wow..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis så har alle guilds jeg har vært i vært modne nok til å ikke "sjekke opp" jente gamere. Og folk blir som regel behandlet likt.

MEN, de fleste jente gamere (virker det som ihvertfall) er både eldre og modnere enn de fleste guttene derfor får man mer lyst til å si ja, det gjelder jo selvsagt også modnere gutter.

"Gief DM b00st plzzz" - De fleste sier nei.

"Would you be so kind to drag me thru DM, I can't find a group" - Da pleier jeg som regel å vurdere det.

Skrevet
Ganske ille å møte slike folk Zenzen, det er overraskende hvor langt man kommer når man bare spør om hjelp på et normalt språk.

9164057[/snapback]

Jeg løb på ett tidspunkt omkring i et område, hvor jeg forsøkte att få et irritende sjellent drop da en warlock spurte mig om vi kunne gå i team, da hun (jeg skriver hun, for det var warlocken; vad køn personen var er ikke vigtigt) hade en quest der, så vi løb omkring og drepte mobs for at få drops, og hun kommenterede på att det var en lettelse att møte nogen som rent faktisk kunne stave på engelsk. Hun fik sitt quest item og vi fortsatte till jeg oppgav att få mitt.

Senere sendte hun mig en 6-slot bag som takk for gott selvskab. Ikke en kjempe grej, men nyttigt på så lavt ett level. Att være alment grei og snill mot nogen sætter de fleste pris på.

Skrevet
Det er patetisk hvor desperate mange tenåringer i wow er, har en alt med et jenteaktig nick, og får stadig whispers "er du jente??" "hvor bor du??" osv., helt utrolig. Hva er det de tror, at de skal sjekke opp via whisper, møtes og pule?

Kom dere ut.

9160417[/snapback]

Da er det på tide å skifte nick :!:

Skrevet

hadde du vært GM i guilden min så hadde det blitt mass kicks ja... :p rakker vel ned på hverandre 24/7 men de fleste er vandt til det :p er ikke en noob guild heller :p driver på Kael Thas atm

OT: Jeg behandler jenter annerledes enn gutter tror jeg ja... helt til jeg ser screenshot av de RL, da blir jeg enten /care eller veldig hjelpsom hehe..

Skrevet
Og hva håper du på å få ut av det..?

9164761[/snapback]

Sikkert det de fleste hormonelle, smellkåte fjortiser håper på vel... :p (No offense)

Skrevet

Tragisk.. for hvem får vell det de kanskje håper på med desperat oppførsel? :p

Nei nei, tanken burde være ett fett om det er jente eller gutt. De vil ikke like deg bedre med den typen oppmerksomhet rettet mot en jente. vær hyggelig å snill, så orker man ihvertfall å prate.. Men ikke oversnill bare pga...det er så åpenlyst og irriterende :p

Men har lakt merke til at jenter i samme aldersgruppe som de fleste av guttene som oppfører seg slikt, har en tendens til å være ganske whinete : /

Glømmer aldri når lillebrorn til typen boostet meg, og ei sto i ins å maste over genereal -_- vet ikke hvorfor hun reiste hele veien til the barrens for å stå å whine :p Hun om det, hun fikk i værtfall ikke boost av han på det viset.. det er lov å spørre først oO Syns det var meget frekkt å bare anta at han skulle gjøre det : /

Det hele ente med å bli en gigantisk smørje, der tilslutt hun begynte å grine irl og fikk store søstren til å kjefte på oss *care*

Nå er hun da ute av guilden, men møtte broren hennes i outland (skettis) som ofc måtte begynne å snakke dritt.. når jeg satte han på ignore begynte han å fly rundt meg, stjele mobs ect -_- men så kom en horde hunter å ganket han.. en av de få gangene man tar /cheer til en som ganker. Kinda noob var han, huntern hadde på et tidspunkt 10% hp, broren var rouge og hadde 45% ... han ble eid xD lo godt da..

Poenget er... noen jenter lager en sabla røre av ingenting oO hun spillte på at hun var jente, og fikk ta konsekvensene av det siden det ikke brydde oss ^^

Skrevet

Har faktisk tjent penger på å spille jente. Har fått 80g av en type i tillegg til diverse BoE blå items, også fikk jeg litt G av en annen type.

Jeg er den eneste i guilden som har fått items og penger for å være jente. Hvis folk spør om jeg er jente IRL sier jeg selvsagt ja, og da er det ikke så sjelden at det kommer litt ekstra inn i kassa. :p

(Alle main'ene mine er male BTW)

Skrevet

Bare det ikke er snakk om sextrakassering og den slags så har vel ikke dette så veldig mye å si?

Kjenner selv ei (guildie fra SWG) som hadde problemer med dette. Vedkommende som hadde plaget henne ble sparka HARDT i ræva ut av guilden!

Skrevet

hahahhahah

Jeg leste i denne tråden for et par dager siden og nå møtte jeg faktisk en kar i bg fra en annen server som bare "are you a girl irl aswell?"

Jeg er jo gutt , men jeg kom til å tenke på denne tråden og svarte ja for å se hva han kom til å gjøre.

først begynte han å spørre hvor jeg kom fra og hvor gammel osv.

også svarte jeg at min BF også spiller wow, da ble han litt stille en stund hahahaha!

Jeg lo godt denne bgen.

også før kampen var ferdig så bare "heres my msn if you wanna talk more ........."

Jeg følte jeg bare måtte legge inn dette her.

Det blir for dumt :p

skjønner godt at jenter holder lav profil ja.

Gjest member-60584
Skrevet

trur jeg behandler jenter værre enn gutter in game. jenter er så jævlig noob.

Skrevet

Prøver å være snill mot noobs, synes bare synd i dem at de er så dårlig at de ikke forstår enkle ting, men når de starter å syte eller skrive på CS-språk da er det over og ut.

Skrevet

Fikk et whisper for noen dager siden. ''Can yo boost meh pl0x''

jeg svarer selvfølgelig nei, ser ingen grund til å boost randoms jeg ikke kjenner, det går en stund så får jeg. ''I girl real life! plx plz! I am girl!''

Syns sånt er litt små irriterende, skjønner ikke at folk tror de får noe ut av sånt annet enn en tur på ignore lista...

Var foresten en jente jeg kjente i den forige guilden min som posta et bilde av seg selv i en bilde tråd på realm forumet, hun måtte bare få det fjerna for hun ble nedspammet av whispers og diverse mails med love novels osv. :/

Hun klagde fælt på dette i G-chaten, men jeg syns nesten det er noe man kunne forutse at ville skje, hun var jo ganske pen til å være gamer hvertfall :p

Skrevet
trur jeg behandler jenter værre enn gutter in game. jenter er så jævlig noob.

9179926[/snapback]

Hvor er jenter så nabb? oO Jeg er jente, jeg er pc nabb... men ikkw wow nabb. Vesentlig forskjell..

Skrevet
Fikk et whisper for noen dager siden. ''Can yo boost meh pl0x''

jeg svarer selvfølgelig nei, ser ingen grund til å boost randoms jeg ikke kjenner, det går en stund så får jeg. ''I girl real life! plx plz! I am girl!''

Syns sånt er litt små irriterende, skjønner ikke at folk tror de får noe ut av sånt annet enn en tur på ignore lista...

Var foresten en jente jeg kjente i den forige guilden min som posta et bilde av seg selv i en bilde tråd på realm forumet, hun måtte bare få det fjerna for hun ble nedspammet av whispers og diverse mails med love novels osv. :/

Hun klagde fælt på dette i G-chaten, men jeg syns nesten det er noe man kunne forutse at ville skje, hun var jo ganske pen til å være gamer hvertfall :p

9180215[/snapback]

Jah, har fått slike whispers selv.. bruker bare å svare -so? se hva de svarer tilbake, så ignore. Kan ikke for det, må bare se om de har noe fornuftig å komme med når de bruker det at de er jente som grunn til boost. I tillegg er jeg jo jente selv, kanskje om jeg var lesbisk? Neida, det var en tull :p

Oj, nei hadde aldri tort å slenge ut bilde av meg selv på forum :s En som viste msn bilde mitt til kompisene sine, bare det var ille nok ang whispers...

Skrevet

Kanskje det er slik jeg skal tjene lette penger og items til presten min kanskje? :hmm:

Legge ut et bilde av en søt jente på realmforumet, oppfordre folk til å whispre meg når jeg er online for så å flørte litt med dem og spørre etter boosts/items/gold. :p

Har forøvrig fått endel potions o.l. på et par av de tidligere female characterene mine, samt tilbud om boosts o.l. ^^

Skrevet
WoWnerder vil ha fitte. skjønneru?

9180398[/snapback]

De får nok ikke det via en virituell verden dsverre.. så da tar de grundig feil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...