Gå til innhold

spille av film på ekstern skjerm?


Rocket

Anbefalte innlegg

Hei!

 

sitter her med en laptop type tundra 1557 og plages litt..

når jeg prøver å spille av filmer i vlc, media player eller andre program, så spilles filmen KUN av på hovedskjermen..dette er litt problem, siden skjermen på denne laptopen er ødelagt, og jeg MÅ bruke en ekstern skjerm for å se noe som helst.

 

litt plagsomt at jeg ikke kan se film på den eksterne skjermen siden det er den eneste skjermen som funker :(

 

forresten, grunnen til at jeg poster dette i codecs, er at de eneste filene jeg får spilt av på den eksterne skjermen er .mov-filer..disse kommer opp som de skal..hva kan jeg gjøre med dette?

 

takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

den eksterne skjermen står som hovedskjerm allerede, dette er grået ut, så jeg får ikke valgt det vekk om jeg ville :)

 

men som sagt, grunnen til at jeg tror dette er et codecproblem, er at når jeg starter en .avi-film, så starter vlc\wmp etc helt normalt, og lyden kommer, men bildet er svart på den eksterne skjermen...men når jeg ser på "hovedskjermen" (denne er ødelagt, men en liten flekk fungerer) så ser jeg på denne lille flekken at filmen spilles av med bilde og alt...

 

har forresten installert cccp

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...