trolok45 Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Hei... Jeg holder på med digital fotografering og er med på flere steder på internett for å få vurdert bildene mine. Når jeg nå skal laste ned (save) bilder fra nettet er dette plutselig bare mulig som bmp filer. Jeg vet med sikkerhet at filene (bildene) er jpg for jeg har jo selv lastet opp mange av disse. Hva er det som skjer? Har jeg i vanvare kommet bot i en instilling noe sted? Takker for snarlig hjelp.
TuMaz Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Akkurat det der skjer med meg og av og til, men bare i slike phpbb (eller hva det heter) forum. Har WinXP med SP1! Man kan jo høyreklikke og se på egenskapene til bildet og dermed få adressen til bare bildet. Da blir det lagret som *.jpg hvis det er i det formatet! Men det er jo litt slitsomt.
BBC Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Tøm Internett-cachen din. Det er en "bug" i IE som gjør at man kun får lastet ned som bmp hvis cache opptar all tilsatt plass.
trolok45 Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Skrevet 12. januar 2003 Takker og bukker!! Det hjalp å tømme den ja.
muahahaha Skrevet 12. januar 2003 Skrevet 12. januar 2003 Takk, jeg hadde samme problemet, sett etter dette svaret en liten stund
Hårek Skrevet 13. januar 2003 Skrevet 13. januar 2003 Still ned størrelsen på cachen, så det ikke skjer igjen. Det holder med f.eks 25MB, mens du typisk får 200MB som default!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå