Gå til innhold

Yids - tråden 07/08


Sherra

Anbefalte innlegg

Hjemmeside: www.tottenhamhotspur.com

Norsk supporterklubb: www.tottenhamhotspur.no

 

Spillerstall:

 

1 Paul Robinson Goal Keeper

2 Pascal Chimbonda Defender

3 Young-Pyo Lee Defender

4 Didier Zokora Midfielder

5 Younes Kaboul Defender

6 Teemu Tainio Midfielder

7 Paul Stalteri Defender

8 Jermaine Jenas Midfielder

9 Dimitar Berbatov Striker

10 Robbie Keane Striker

11 Ahmed Mido Striker

12 Radek Cerny Goal Keeper

13 Danny Murphy Midfielder

13 Jamie O'Hara Midfielder

14 Hossam Ghaly Midfielder

? Kevin-Prince Boateng Midfielder

14 Philip Ifil Defender

15 Steed Malbranque Midfielder

16 Charlie Daniels Midfielder

16 Jacques Maghoma Midfielder

17 Ben Alnwick Goal Keeper

18 Jermain Defoe Striker

19 Adel Taarabt Midfielder

20 Michael Dawson Defender

21 Wayne Routledge Midfielder

22 Tom Huddlestone Midfielder

23 Darren Bent Striker

24 Anthony Gardner Defender

25 Aaron Lennon Midfielder

25 Ricardo Rocha Defender

26 Ledley King Defender

28 Lee Barnard Striker

32 Benoit Assou-Ekotto Defender

35 Dorian Dervite Defender

39 Andy Barcham Striker

? Gareth Bale Defender

 

 

Overganger sommeren 2007:

 

Inn: Younes Kaboul (Auxerre, 83 mill.), Darren Bent (Charlton, 187 mill.), Adel Taarabt (Lens, ukjent sum), Gareth Bale (Southampton, 58 mill.), Yuri Berchiche (A. Bilbao, liten sum), Danny Rose (Leeds, 11 mill), Kevin Prince-Boateng ( Hertha Berlin, ukjent sum).

 

Ut: Mark Yeates (Colchester, gratis). Reto Ziegler (Sampdoria, liten sum), Charlie Lee Peterborough, gratis), Emil Hallfredsson (Lyn, 1 mill.), Hossam Ghaly (Birmingham, 35 mill.).

Endret av Sherra
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Går mot en spennende sesong. Petrov gikk til ManC, men vi har henta Danny Rose. Riktignok litt ung, men han kommer til å slå igjennom innen et par sesonger.

 

Må få tak i en ny venstrekant, så er laget komplett!

9153965[/snapback]

 

Endelig en Tottenham tråd :thumbup:

Jeg har troen på Adel Taarabt som venstrekant i år! Han har syk teknikk og hurtighet!

I år blir det 4. plass i PL og FA CUP seier :thumbup:

 

Come On You Spurs :w00t:

Lenke til kommentar
Taarabt ja, kanskje. Håper vi får hente Dyer fra Newcastle før serien starter.

9176938[/snapback]

 

Dyer er jo best på høyrekanten da. Etter han kom tilbake fra skade for N'castle har han spilt sentralt, på høyrekanten og som offensiv midtbane spiller som hjelper Obafemi på topp.

Lenke til kommentar
Å, trodde han hadde spilt mye på venstre i NU. Var vel også landslagsaktuell på den plassen.

9177209[/snapback]

 

Det kan godt være. Men som sagt, han er best på høyrekanten. Han skyter også best med høyra.

Går helt sikkert ann og bruke han som venstrekant også :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
Er det mange som tror Jol må gjennom gå på samme måte som Mourinho og få sparken? Hvem ser folk på som eventuelle erstattere? Ramos? Mourinho? Capello? Hiddink?

9556204[/snapback]

 

Martin Jol stilte et merkelig og dårlig lag i dag :( Spillere som Lennnon, Huddlestone, Defoe og Taarabt skulle i mine øyne spilt MYE mer en de gjør! Jeg tror, og ønsker at Martin Jol skal trekke seg når en avtaker er på plass. Mourinho hadde vært konge, men ryktene sier at han ikke vil trene en annen PL klub en Chelsea i nærmeteste framtid. En som jeg tror hadde kunne løftet Tottenham er Jurgen Klinsman. Han ledet Tyskland til 3. plass i VM, og det virket som spillerne elsket lederstilen hans. Jol kommer til å gå, det er bare spørsmål om tid.

 

COYS!

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Etter en heller dårlig start på sesongen og mye frem og tilbake angående managerposisjonen, tror jeg det kun går oppover nå. Forrige runde var det et positivt lag på banen, som skapte mye og så ut til å ha fått selvtilliten tilbake. Det er farlig å ta dette som god fisk for tidlig, da det ved mange anledninger er en liten opptur etter bytte i ledelsen, men jeg har troa på gutta nå.

 

West Ham skal i alle fall få det hardt neste runde!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...