Gå til innhold

Verdt å kjøpe Mac?


Anbefalte innlegg

Skal begynne på VGS, og trenger en bærbar. PCen skal brukes til skolebruk, samt en del bruk av porgram som Photoshop osv. Skal ikke spille på den.

 

Lønner det seg å kjøpe en Mac? Jeg liker utseendet, helst den sorte utgaven. Men den er vel ikke verdt de ekstra kronene?

 

Jeg har et budsjett på 7000-10000 i grunn, og da blir mac litt dyrt. Finnes det andre butikker enn apple som selger mac, evt. kommer de på tilbud (jeg har mine tvil :ermm: ?

Ser også at det er mye snakk om Compal for tiden.

 

Jeg kan vel ikke dra fordel av at jeg begynner på vgs, for å få redusert pris?

9152987[/snapback]

 

Trenger vell egentlig ikke pc på VGS, men det er jo greit å ha til fremføringer osv ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den svarte er nok ikkje verdt dei ekstra kronene, og fettmerke blir lettare visande på den svarte seiest det, uten at eg kan svare på det. Kjøpte meg ein kvit MacBook i fjor, av første generasjonen, den som mange hadde feil med, men eg opplevde ikkje feil med den, og den funker fint til skule, og det er ikkje umulig og spele på den. Har sjøl selt MacBooken for å gå til innkjøp av MacBook Pro, er nok slutt med windows for min del.

Lenke til kommentar

Har akkuratt fått en svar Macbook i hus, og det er en fryd å bruke den. Helt fantastisk maskin. Windows er en sagablott hjemme hos meg. Dessverre må jeg fortsatt bruke Windows på jobb, men det skal jeg overleve.

 

Kjøpte den svarte fordi jeg ville ha 160 GB HDD, og så har majoriteten hvit, så hvorfor ikke være litt annerledes :)

 

Anbefales på det varmeste!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...