Gå til innhold

er dette grei setup=?


Anbefalte innlegg

hei!

 

Har en noe råtten pc som jeg sitter på nå, har: Via hovedkort( socket A). AGP8X,nvidia geforce 7600gt,amd sempron 3000+.2g pc3200 ddr sdram.

 

Tenkte jeg skulle oppgradere siden jeg tror prosseoren er en skikkelig flaskehals når jeg spiller spill som MTW2,fear osv...på medieval 2 hakker det når jeg ser på folkemengden som sloss men hvis jeg snur "kameraet" så flyter det fint?

 

Har da bestillt et nytt hovedkort med socket 939 og en AMD Athlon 64 X2 4200+ / 2.2 GHz til å begynne med. Så spørsmålet mitt er om denne prossesoren er bra og om den holder litt inn i framtiden så jeg slipper å investere neste år igjen. Tenkte å gjøre klar pcen til crysis og den cpu holder eller?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det en busjettPC med grei ytelse og mulighet for oppgradering senere, gå for AM2 hovedkort, en billig prosessor (typisk 5-600) og DDR2 ram. Mulig du finner et HK som støtter både AGP og PCIe. Vet iallefall at Intel har den typen HK.

 

Jeg ville uansett ikke gått for ny 939 rigg.

Lenke til kommentar

Er det en busjettPC med grei ytelse og mulighet for oppgradering senere, gå for AM2 hovedkort, en billig prosessor (typisk 5-600) og DDR2 ram. Mulig du finner et HK som støtter både AGP og PCIe. Vet iallefall at Intel har den typen HK.

 

Jeg ville uansett ikke gått for ny 939 rigg.

9152368[/snapback]

[/quote

 

ok spiller ikke så mye vil bare at pcen skal fungere någenlunde når jeg spiller medieval 2 total war, det er stort sett det jeg spiller, og crysis ser kult ut men gidder ikke bruke en formue på pc. Hvis jeg skifter hovedkort må jeg ha alt nytt. skjermkort,ram,psu,osv...tenkte jeg skulle slippe det da. Men finnes sikkert bedere en det jeg har bestilt men det er jo en jungel av utstyr der ute og ikke helt enkelt for en som ikke er så pc kyndig

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...