Gå til innhold

God CD-/DVD-mappe, makspris 700.


Anbefalte innlegg

Hei, jeg synes det var vanskelig å plassere denne posten, men tenkte de fleste som kan om CD/DVD-er, kan/vet om noen gode CD-mapper.

 

Jeg vil ikke bruke mer enn 5-700,- for totalt 200-300-400 CD/DVD-er, helst i én mappe. Jeg sjekket på komplett.no, men de store mappene, ble ikke anbefalt, da det var vanskelig å lukke de igjen. Jeg vil helst kjøpe produktet på en norsk webshop, eller i Bergen. :)

Endret av Jooakim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var denne jeg så på hos komplett.no, men som det står i kommentarfeltet; "Kjøpte denne oppbevarings bagen for cder for en tid tilbake siden. Men ettervert som den ble fyllt opp ble det for stor belastning for glidelåsen som holder hele bagen lukket. Mye fikkling så var den på plass igen, men blåste opp nesten umidelbart etter. Meget dårlig.

8 av 9 synes denne anmeldelsen er nyttig".

 

Vet du dimensjonene på den du linket til?

Lenke til kommentar

Var klar over hvilken du kikka på hos komplett, måtte innom og sjekke, så da antok jeg det var den.

 

Her er produktsiden, der skal det meste du trenger av info stå.

Størrelsen er oppgitt til 12.5" x 11.5" x 5.5", og det er faktisk 25års garanti.

I cm blir det omtrent 32x30x14, hvis jeg regner riktig.

 

EDIT: de ser ut til å være ganske like, den eneste forskjellen jeg kan ser, tror jeg er at du har mulighet for å legge CD'er i veggene på den jeg linket til, det ser det ikk eut som om du kan i den fra komplett.

Endret av Bluum
Lenke til kommentar

PS Data er til å stole på ja.

Handla der for nærmere 25 000 nå tenker jeg, får pakkene kjapt, (henter dem rettere sagt, sparer mye porto), og aldri noe problem ved retur, så jeg har begrunnelse.

 

Vet ikke helt hvor du skulle plassert denne posten ellers nei, like greit å plassere her hvor den i alle fall har noe felles med resten av postene.

Lenke til kommentar

Jeg tror heller at jeg kjøper meg tre av denne - med mindre noen av dere har negative erfaringer med dette produktet. Denne er forresten ganske kul, men lite hendig om en skal ta den med seg rundt om kring. :-p

 

Forresten, jeg bestilte tre produkter på komplett.no, og de driver å plukker den opp enda. Selv om de begynte klokken 06:09 i går! Plukking begynt: 2007-07-26T06:09

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...