Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Explorer.exe lukker seg ved åpning av bilde-mapper


Anbefalte innlegg

Har hatt dette problemet en stund nå, men har bare latt være å åpne de store bilde-mappene mine, da det bare er der jeg har hatt problemet til nå. Men i dag klarte jeg ikke åpne "Mine bilder" heller. Kan jo endre til listevisning, men det hjelper meg lite. Jeg vil jo se bildene mine.

 

Noen som vet hva jeg kan gjøre? :dontgetit:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er en feil som oppstår når explorer prøver å vise preview i et vindu. Dette skyldes ofte feil i register/codec for lesing av filen hvor blant annet photoshop 7.0 kan være et problem. Lett fix er bare å endre å huke av "view as thumbnails" slik at du får vanlige ikoner og ikke preview. Evt bare søk litt på google så mener jeg det ligger en fix der.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Dette er en feil som oppstår når explorer prøver å vise preview i et vindu. Dette skyldes ofte feil i register/codec for lesing av filen hvor blant annet photoshop 7.0 kan være et problem. Lett fix er bare å endre å huke av "view as thumbnails" slik at du får vanlige ikoner og ikke preview. Evt bare søk litt på google så mener jeg det ligger en fix der.

9152009[/snapback]

Prøvd dette men den skifter tilbake ved neste åpning av mappen :p

Lenke til kommentar

jeg hadde samme problem et par ganger før, men en re-install fiksa det:) men, det er jo ikke alltid man vil reinstallere da :p så jeg slenger meg med på denne tråden så jeg kanskje får et svar til seinere om det skulle skje meg igjen..

 

Men min midlertidige løsning var å søke i bilde mappa etter *.jpg og da fikk jeg i det minste liste over alle filene i mappa.. og da fikk jeg også åpna dem.

Og hver gang jeg åpna "mine bilder" så lukka vinduet seg automatisk og explorer krasja.. men når jeg søkte så fikk jeg opp alt i mappa :)

Lenke til kommentar
jeg hadde samme problem et par ganger før, men en re-install fiksa det:) men, det er jo ikke alltid man vil reinstallere da :p så jeg slenger meg med på denne tråden så jeg kanskje får et svar til seinere om det skulle skje meg igjen..

 

Men min midlertidige løsning var å søke i bilde mappa etter *.jpg og da fikk jeg i det minste liste over alle filene i mappa.. og da fikk jeg også åpna dem.

Og hver gang jeg åpna "mine bilder" så lukka vinduet seg automatisk og explorer krasja.. men når jeg søkte så fikk jeg opp alt i mappa :)

9421960[/snapback]

 

Dette er enda et eksempel på at Win er crap, Linux eier.. Bare dumt at Linux ikke eier spill ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...