The Big Thing Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Hei har nettop fått meg ny super pc med Vista:P Har innstalert både Oblivion og Battlefied 2 nå. Men når jeg starter dem så bare kommer det en blå skjerm? har prøvd og patche Oblivion med det samme skjedde da og
Whitesp0t Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Hei har nettop fått meg ny super pc med Vista:P Har innstalert både Oblivion og Battlefied 2 nå. Men når jeg starter dem så bare kommer det en blå skjerm? har prøvd og patche Oblivion med det samme skjedde da og 9147139[/snapback] Prøv og last ned Nyeste Nvidia eller Ati driver og laste ned nyeste oppdateringene for Vista, pluss installere nyeste DirectX. da skulle alt være i boks
nosync Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Du bør og se om de spillene støtter Vista. Tviler sterkt på at BF2 og Oblivion gjør dette....
thadon Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 Bf2 søtter vista, skal sikkert teste oblivion i kveld så da kan jeg si om det funker
Gormers Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 OT, men vet dere om vista generelt støtter eldre spill? Altså spill som er utgitt fra ca 200-2005, fnuker over halvparten av døm eller er det nesten ingen som virker?
Dredd Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 (endret) Begge spillene skal fungere i Vista. Har brukt Oblivion selv i Vista, og vet at andre spiller Bf2 på det operativsystemet. Her er noen linker som kanskje kan hjelpe deg: klikkelink enda en klikkelink Den øverste linken hjelper ikke mot bluescreen problemet ditt, men legger den ved i tilfelle du får problemer med Punkbuster, noe som mange har fått med Vista og Battlefield-seriene etter det jeg har hørt. Den siste linken inneholder et forum der du må lete litt selv, jeg gadd ikke lete der Hadde vært lettere å hjelpe deg om vi fikk vite hva som står på bluescreenen som kommer opp. Edit: Måtte lete litt likevel og fant en mulig løsning: Bluescreen Endret 26. juli 2007 av Tafse
The Big Thing Skrevet 26. juli 2007 Forfatter Skrevet 26. juli 2007 Hei tusen takk til alle som svarte:D Fikk begge spillene til og funke etter jeg lastet ned de nyeste graffikdriverne. Så nå er alt tipp topp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå