xanonymx Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Har tatt og filmet med mobilen, og har nå lagt det inn på pcen, men hvis jeg prøver å se det i vlc, så får jeg ikke lyd. Prøver jeg å se det i Quick time (siste versjon) så vil ikke filmen starte engang. Fil typen er 3GP. Hvordan får jeg sett filmen med lyd? Bør jeg konverter filen til et annet format, hvilket vil da være best? Hvis jeg skal konverter, hvilket program anbefale du?
EX-adrin Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 (endret) les det som står på denne siden og last ner det som står der så kan du konvertere til avi les her Jeg har prøvd den selv, og lest det som står på siden. Endret 25. juli 2007 av EX-adrin
xanonymx Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 (endret) les det som står på denne siden og last ner det som står der så kan du konvertere til avi 9141656[/snapback] Hvilken side? Er ingen linker teksten din. Den siden som du prøvde å linke til, er det noe du har prøvd selv og synes er bra, eller bare noe du fant ved googling. Jeg er jo på jakt etter noe som er bra. Men setter pris på alle svar. Edit: Trykkleif Endret 25. juli 2007 av xanonymx
mandela Skrevet 26. juli 2007 Skrevet 26. juli 2007 eks. http://www.afterdawn.com/software/video_so...oders/super.cfm
Sn3ipen Skrevet 29. juli 2007 Skrevet 29. juli 2007 Kan anbefale VLC for å se filmen. Det tar så og si alle filformater jeg har prøvd å spille av. Inkludert 3GP
Lukilock Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Som sagt i 1.post det funker ikke i VLC heller, sn3ipen... Prøv en eldre eller nyere versjon av VLC å se om det går. Sempron
Sn3ipen Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Sorry så ikke det Har testet det i VLC og det stemmer at det ikke funker der men jeg fant ut at Nokia multimedia player funker. Har vist det også på maskinen min så jeg har alltid åpnet filmene fra mobilen min der uten å tenke på vlc og andre programmer
Lukilock Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Spilte nettopp av en 3gp film som er filma med SE. funka supert her!
Anorshan Skrevet 30. juli 2007 Skrevet 30. juli 2007 Ja.. Hvilket program brukte du Semrpon? Link? Har SE selv xD
Sn3ipen Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 (endret) Jeg har også SE men bruker NMP for å spille av 3GP på pc'en og det funker finfint uansett hvordan telefon du har filmet med EDIT: Linken: http://nokia-multimedia-player.en.softonic.com/symbian Endret 31. juli 2007 av sn3ipen
xanonymx Skrevet 31. juli 2007 Forfatter Skrevet 31. juli 2007 Funket bra den. Takk skal du ha. Så får vi bare håpe at vlc snart støtter 3gp.
Windows8 Skrevet 31. juli 2007 Skrevet 31. juli 2007 Hei! Jeg bruker 3gp video converter, kan konverte til en rekke forskjellige formater, dessuten kan 3gp spilles av i WMP med denne codecen: http://www.free-codecs.com/download/3ivx.htm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå