Gå til innhold

Prinsesse Marthas kontakt med engler


Anbefalte innlegg

Hva mener dere om Marthas nye forretningside? Kynisk? Villedende? Humbug?

Jeg er litt sjokkert. Jeg ville aldri i mine villeste fantasier forestille meg at Prinssese Martha ville begå bedrageri. Det hadde vært helt greit hadde det vært gratis. Men det koster 12 000 for halvåret. Hva får man ut av det? Det eneste du får en en sur og bitter smak i munnen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-82119

Jeg synes hun er tøff som tør å stå frem og vise prestejævlene at de ikke har enerett på religion i norge.

Herregud, man betaler mer for å gå på andre skoler som er like "meningsløse".

Jeg kastet bort sinnsykt mange år på barne/undoms/vid.gående skole og har knapt nok hatt bruk for noe som helst (utenom lesing og litt matte).

Dette er en skole på lik linje med alle andre skoler man kan betale for, og den er verken bedre eller verre enn alle andre.

Jeg har selv kjøpt kilovis av dyre bøker som vi aldri brukte, for å lære noe jeg aldri har brukt, fordi jeg kanskje en gang kunne ha blitt noe jeg aldri ble.

Det er jo sånn livet er...

 

Stå på, Martha!! Digger deg....

Lenke til kommentar

Dette er ikke en skole på lik linje med alle andre skoler. Andre skoler har man fag der man faktisk lærer noe man kan bruke. På denne skolen lærer man ingenting. Man blir lurt trill rundt.

 

At du ikke har fått bruk for det du lærte betyr ikke at det ikke er reell kunnskap som er nyttig i samfunnet.

Lenke til kommentar

hmm

 

Det at hu Märta tror på engler og slikt, det bryr jeg meg ikke det minste om.

 

Det jeg stusser litt på er det med at hun skal tjene penger på det ... jeg har litt problemer med å skjønne kapitalistiske religioner på det nivået...

Kirken krever ikke penger, men de ønsker at du gir en slant lissom og det er greit det.

 

Ser for meg moskeen nede i byn begynner å ta inngangspenger ... og kirken selger måndeskort/klippekort/og tilbyr kredit. Få 3 gudstjenester for prisen for 4 tilbud tilbud...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...