Akvarius Skrevet 25. juli 2007 Skrevet 25. juli 2007 Heisann, noen som kjenner til om det er mulig å splitte ei linje frå lyse? Lyse box->Roter-> splitter(på port 1og2 i router) ------veggkontakt>splitter->2 pc'er. Så vidt meg bekjent bør dette ikkje være problem(cat6 cabler).. Virker alltid på jobb Nei; kan ikkje legge opp ny kontakt, dette er ein innleid leilighet.
Akvarius Skrevet 25. juli 2007 Forfatter Skrevet 25. juli 2007 Er det ikke enklere og kjøpe en 5-porters switch? 9138392[/snapback] Selvfølgelig Tar ein av dei 20 eg har i skapet på siden av meg.. -->går og henter meir kaffi, er tydlegvis ikkje våken enda..
Zethyr Skrevet 2. august 2007 Skrevet 2. august 2007 Du må bruke en router i stedet for en switch, vil jeg tippe.
Gordion Skrevet 3. august 2007 Skrevet 3. august 2007 Du må bruke en router i stedet for en switch, vil jeg tippe. 9195648[/snapback] Det må man, for Lyse leverer normalt bare 1 IP.
agvg Skrevet 4. august 2007 Skrevet 4. august 2007 Du må bruke en router i stedet for en switch, vil jeg tippe. 9195648[/snapback] Vedkommende har en router i følge postingen.
reiras Skrevet 6. august 2007 Skrevet 6. august 2007 Heisann, noen som kjenner til om det er mulig å splitte ei linje frå lyse? Lyse box->Roter-> splitter(på port 1og2 i router) ------veggkontakt>splitter->2 pc'er. Så vidt meg bekjent bør dette ikkje være problem(cat6 cabler).. Virker alltid på jobb Nei; kan ikkje legge opp ny kontakt, dette er ein innleid leilighet. 9138356[/snapback] Har sett utstyr som kombinerer to linjer i en kabel (trenger fire par) for deretter å splitte de igjen. Klarer ikke å finne ut hvor det var. Tror det er dèt du egentlig er ute etter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå