Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

svart kule på ballene


Gjest Gjest_hjelp_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_hjelp_*

hjelp, jeg fant nettopp en svart kule på pungen min. den er stor som en øm kvise, og er hel svart; den er også helt ny. svar please :(

nå ble jeg bekymra...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Guest

når man soler seg og får hudkreft, får man det da på noen av plassene man soler seg, eller er det helt tilfeldig hvor kreftflekken havner?

 

min er stor som hudkreft klumpen, men ser ikke like skrukkete ut; den er helt rund og glatt.

 

Har aldri sett noen som ligner på "forstadiet til hudkreft" på ballene noen gang, og jeg antar dette er en stund før det blir hudkreft?

 

omg er redd nå :/

Lenke til kommentar
Gjest Guest

herregud, er så redd. ikke si sånt da fatalicus :/

 

er skikkelig fortvila og lei meg nå. livet mitt blir ødelagt hvis det er kreft; herregud, er bare 18 :(

 

hva hadde skjedd om det er evt. kreft? :|

 

kulen er også øm og vond å klemme på (som ei stor rød kvise), hvis det har noe å si? :'(

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Ta deg en tur til legen, du. Forståsegpåere på Internett har ikke nok kompetane til å gi medisinsk rådgiving.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Gjest Guest

okei, nå nettopp våkna jeg, og tok å så på den, klemte litt, og den sprengtes, etterlot seg masse blod og etter den blei det ei grop/hull (på samme størrelse som den selv; er da jævlig glad for at det ikke var noe ille, men hva er dette da?

 

Klumpen så svart ut inatt, og når ejg så på den nå (før den sprengtes), var den veldig svart-rød/veldiiig mørkerød.. Hva var dette? Lurer enda...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...