Gå til innhold

fikk en mail fra steambans

Anbefalte innlegg

Skrevet

betyr denne mailen at jeg ikke lenger er bannet fra steambans?

[sB] Submission Status: Open

You are receiving this mail because the submissions have re-opened, on popular request a notification to inform you of this was dispatched.

As always, please bare in mind the Proof Requirements (especially the required sb_status command) when submitting, this way making our work easier.

--

NB: SteamBans is still recruiting new admins - if you are interested please take a look here.

Steambans newsletter dispatched at 23/07/07 11:34:04 PM by m03b

steambans.com

This is an automated mail, do not reply.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Neppe. Steam åpner uhyre sjeldent Steam-kontoer som er tatt for cheat.

9133995[/snapback]

Dette er ikke vac som du tror, men steambans, som er noe det samme som radar osv.

Ikke meninga og kapre traaden her, men til dere som har mere peiling paa cheats osv enn meg. Jeg kjorer CEVO GUI og cevo legger ei uninstall.exe fil i cstrike mappa mi, kan jeg bli banna av vac pga denne .exe fila? :)

Skrevet
Neppe. Steam åpner uhyre sjeldent Steam-kontoer som er tatt for cheat.

9133995[/snapback]

Dette er ikke vac som du tror, men steambans, som er noe det samme som radar osv.

Ikke meninga og kapre traaden her, men til dere som har mere peiling paa cheats osv enn meg. Jeg kjorer CEVO GUI og cevo legger ei uninstall.exe fil i cstrike mappa mi, kan jeg bli banna av vac pga denne .exe fila? :)

9136774[/snapback]

Ikke for at du har en .exe fil i mappa. Om du kjører en .exe fil i bakgrunnen kan du bli banna.

Obs obs. DLL filer som legges i cstrike / counter-strike mappa kan du bli bannet for. (typisk OpenGL.dll etc)

Skrevet

Eller åpnet den for revurdering. Du får holde liv i tråden til Jooakim er tilbake fra ferie. Han er steambans admin og kan sikkert mer enn oss andre her på forumet.

Evnt ta en PM til han.

Skrevet
betyr denne mailen at jeg ikke lenger er bannet fra steambans?

...As always, please bare in mind the Proof Requirements (especially the required sb_status command) when submitting, this way making our work easier.

9133177[/snapback]

Mulig dette er en falsk mail. Legg merke til ordet jeg har markert. "Bare" betyr bl.a. bar, naken, blottlegge.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...