Gå til innhold

dvd meny program


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg nevner i fleng:

Det spørs hvor avansert/enkelt du skal ha det?

 

Jeg har forholdsvis god erfaring med:

NeroVision

Ulead DVD MovieFactory

TMPGEnc DVD Author

Ulead DVD Workshop

Adobe Encore DVD

9132836[/snapback]

 

 

Vilket har du best erfaring med da? er ikkje så farlig om det er litt avansert.. tar bare litt lengre tid å sette seg inn i...

 

Cato

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Den er ganske lett ja.

9141365[/snapback]

 

Noen som kort kan forklare meg:

 

Hvis jeg vil ha si 3 forskjellige filmsnutter i .avi

og jeg har også 3 egene tekster i .srt

jeg vil ha meny så jeg kan velge hvilken film-snutt jeg skal ha, og teksten skal komme fram automatisk.

 

Er dette mulig ved hjelp av Nero? I så fall hvordan?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
jeg vil ha meny så jeg kan velge hvilken film-snutt jeg skal ha, og teksten skal komme fram automatisk.

 

Hvis du vil ha "tvungen" teksting, hvorfor "brant" du ikke teksten inn på selve filmene ?

 

Selv lager jeg av og til egne DVD-er av kjøpte tv-serie DVD-er.

Her komprimerer jeg ned størrelsen og presser inn kanskje 4 ganger så mange episoder på en disk. Siden jeg MÅ ha tekst på alt, legger jeg teksten permanent opp på filmene. Ingen innstillinger for lyd eller tekst, bare trykk play og kjør i vei :)

 

Selv bruker jeg blant annet TMPGEnc DVD author til å samle sammen filene og lage en enkel meny.

Ser ikke ut som dette programmet støtter å legge ved en tekst fil.

 

Lurer på om ikke DVDlab gjør det. Dette programmet er veldig detaljert i den forstand at du kan nesten gjøre hva du vil i oppbyggingen av en DVD.

 

http://www.mediachance.com/dvdlab/

Endret av dapre
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

 

Tråden bryter også med tre-ords-regelen.

 

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og p_report.gif dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...