Gå til innhold

HWRadio - DJs og musikk

DJ_Dark

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Spiller lounge/electronica på 8002 i dag kl 20:00. Tune in på #hwradio.net@efnet for kommentarer og requests. :)

Burde ikke det være på 8000? :) Siden det er elektronica.

Skrevet (endret)
Spiller lounge/electronica på 8002 i dag kl 20:00. Tune in på #hwradio.net@efnet for kommentarer og requests. :)

Burde ikke det være på 8000? :) Siden det er elektronica.

Tja, det er vel ikke electronic dance music ;)

Endret av AvieN
Skrevet

Det er jo mitt faste tidspunkt. ;)

Men jeg har ikke anledning til å spille i dag, tar det i morra i stedet, så det passer egentlig fint. :)

Skrevet

Det er jo mitt faste tidspunkt. ;)

Men jeg har ikke anledning til å spille i dag, tar det i morra i stedet, så det passer egentlig fint. :)

Ålreit, da må jeg bli flinkere til å sjekke :)

Skrevet (endret)

Ja, lyden går av og på konstant, akkurat som om en liten unge leker med volumknappen...

Edit: Sorry, men måtte bytte, ble sprø i hodet :p

Endret av Kuldesjokk
Skrevet (endret)

Zeoh, hvor lenge skal du spille?

Må teste ut noe med streaming, som må gjøres før jeg starter "showet" kl. 21:00.

Alt annet enn EDM skal også foregå på 8002 serveren. Man vil helst ikke se navn som "Morten Abel" og "Muse" i spillelista på 8000 ;)

Endret av Dalh
Skrevet

Stoppa nå.

Morten Abel var bare en start sang, den låg øverst på sangene mine. Måtte finne spillelisten. Men ok, skifter til 8002 jeg da ;)

Skrevet
Da er jeg online på 8002, tune in, sit back, relax, enjoy, play your favourite game or/and fiddle with your diddle!

Fine greier, AvieN! :thumbup:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...