Gå til innhold

Hvordan sette skatez på MS Explorer 3.0

Anbefalte innlegg

Skrevet

Satt nettopp skatez på og jeg tok å dekte KUN det svarte underlaget. Dvs det jeg tror er føttene til musa. Såg at det var endel andre punkt som stod ut i fra det vanlige underlaget også, skal jeg sette skatez på det og?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sett skatez på alt som berører underlaget.. bortsett for det med kulemus da :)

skatez er jo for å minske friksjonen, og hvis en del av musa som ikke er stata er borti musematta, er du jo like langt :=)

Skrevet
Hvordan har dere skatere gjort det? Bruker fUnc matta og det virker som om musa skraper litt i fUncen når den glir.. komme ihvertfall en svak lyd..

Den ene biten av skatzen min bøyde seg etter en stund og begynnte å skrape nedi, jeg bare såtte på en ny bit på den aktuelle foten.

AtW

Skrevet

hei..

jeg syntes at du burte vaske den i maskina.. d har jeg hørt at skal være j*** bra azz!!!! alle vennene min gjør det hele tida, og syntes at det funker fett!!! med milo vaskepulver får den 2,3% alkohol!!! det er bra det ass!!!

Gjør dette, og du er garantert ei bra framtid i ultra AS, sin bransjestatistikk!!!

Senitel

Skrevet
Hvordan har dere skatere gjort det? Bruker fUnc matta og det virker som om musa skraper litt i fUncen når den glir.. komme ihvertfall en svak lyd..

Den ene biten av skatzen min bøyde seg etter en stund og begynnte å skrape nedi, jeg bare såtte på en ny bit på den aktuelle foten.

AtW

hvor får du tak i disse såkalte bitene?

Skrevet
hei..

jeg syntes at du burte vaske den i maskina.. d har jeg hørt at skal være j*** bra azz!!!! alle vennene min gjør det hele tida, og syntes at det funker fett!!! med milo vaskepulver får den 2,3% alkohol!!! det er bra det ass!!!

Gjør dette, og du er garantert ei bra framtid i ultra AS, sin bransjestatistikk!!!

Senitel

Ehh... enda en fjortis som ikke greier å holde seg eller? Slutt med dette!

Skrevet

hvor får du tak i disse såkalte bitene?

Skatez kommer i remser som man klipper til, man har som regel litt av remsene igjen, da er det bare å klippe av en ny bit, ellers så får man kjøpe nye.

AtW

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...