Gå til innhold

Nokia E90 ødelegger seg selv


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne artikkelen må være hentet fra utenlandske kilder, da alle E90 som selges i Norge har den nye rammen som er hevet i underkant av tastaturet.

Dette forhindrer at skjermen går nedpå tastaturet. Forskjellen i rammen kan tydelig sees dersom man sammenligner en live Nokia E90 med de tidligere dummyene som står i butikkene...

9160368[/snapback]

 

Det forhindrer ikke at skjermen går nedpå tastaturet. Jeg har denne forhøydningen og jeg ser merker på innerskjermen etter tastene. Dette var der når telefonen var ny fra fabrikken. Så helt borte kan ikke problemet være, men kan hende det er bedre. Hadde ikke lagt merke til det om jeg ikke viste om problemet, for man må skru av skjermen og holde den mot lyset for å se det. Da ser man det tydelig, akkurat slik som amobil sin mobil viser.

Lenke til kommentar
Ouch.. Det må vel være det minst gjennomtenkte designtrekket jeg har sett noen sinne!..

 

EDIT: BTW Marius. Et design - designet. Ikke en design - designen.

9132648[/snapback]

Nah, er nok en design - designen :)

9161594[/snapback]

 

dOh.. Jeg tror faktisk du har rett! :!: :blush:

 

Det er forøvrig sidestilt i Norsk Riksmålsordbok, men da blir det jo feil av meg å rette på det.

 

Men en design - designen, en kompliment - komplimenten (annet eksempel på idiotisk norsk rettskrivning. Ja, det er faktisk et hankjønnsord) ... Hva pokker? :!: Snart heter det vel en hus - husen også da. Jeg har en kompis som prater sånn. Han er Inder.

 

Sorry Marius, du hadde helt rett. :thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
Hvis det var andre produsenter som slet med dette problemet,  hadde vi garantert hørt om det. Det nærmeste jeg kommer på er Sony Ericsson P900 som fikk merker der flippen traff, på siden av skjermen.

9132802[/snapback]

 

P900 fikk vel ikke bare merker? Fikk skiftet ramma rundt skjermen to ganger på garantien før noen knuste skjermen min, jeg.

 

Ser ellers de samme tingene på min E90 som er av den nye typen med forhøyet kant. Spesielt hvis jeg har den i bukselomma. Det ser ut til at "lokket" er for mykt slik at skjermen presses ned i tastene, og da spesielt på midten.

 

Ellers er telefonen et unikum i bruk. Rett og slett.

 

-KJ

Lenke til kommentar
Hvis det var andre produsenter som slet med dette problemet,  hadde vi garantert hørt om det. Det nærmeste jeg kommer på er Sony Ericsson P900 som fikk merker der flippen traff, på siden av skjermen.

9132802[/snapback]

Hæ? Prøver du å påstå at Motorola ikke har et lignende problem? Tror faktisk alle Motorola klapp-telefonene jeg har vært borti har hatt merke av tastene i displayet - latterlig dårlig design... Tror riktignok ikke dette er permanente merker, men like fullt utrolig at de ikke fikser problemet.

Endret av Lurifaksen
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...