Rixx Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 (endret) Når jeg forsøker å instalere FM-2007får jeg feilmeldingen: "null" opp på skjermen med en gang instalasjonsvinduet kommer opp. Jeg har forsøkt å instalere spille på en annen PC og det gikk helt fint. Noen som aner hvorfor jeg får opp denne meldingen, og hva jeg må gjøre for å orden opp i problemet? Vær så snill, jeg begynner å bli desperat. Endret 23. juli 2007 av Rixx
Samegerilja Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 (endret) Har du prøvd med en annen cdrom i den første pcn din? Prøv å "åpne" cd å finn setup filen derifra, eller prøv å overføre alle filene på cdn til pcn. Deretter prøver du å installere, kanskje det funker da Står det ikke noe mer i "error" boksen, bare null? Endret 23. juli 2007 av Samegerilja
Rixx Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 (endret) Her er feilmeldingen.. Null.bmp givende ikkesant. Endret 23. juli 2007 av Rixx
Rixx Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 Jeg har siste windows installer, jeg har instalert alle aktuelle drivere fra HP sine hjemmesider..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå