Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Smerter i testikler og blod..


Anbefalte innlegg

I det siste har jeg hatt vondt i testiklene mine, en og en omgangen..

 

Det er en god stund mello, hver gang dette skjer men jeg er urolig, forige gang jeg hadde vondt kjente jeg der og det kjentes ikke ut som det hadde gjort før..

 

Det er vanskelig og beskrive smertene men det føles ganske ubehagelig ut, enslags sugning..

 

Da jeg tok av meg boxeren i går for og legge meg oppdaget jeg en lite blod-flekk på den, tilsynelatende fra penis..

 

 

Nå begynner jeg og bli urolig, jeg vet dette ikke er ett legeforum men jeg kvier meg fert for og fortelle dette til noen, det er kunn partner og moren hennes som vet det ( jenter imellom, bare sladdring :tease: )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
I det siste har jeg hatt vondt i testiklene mine, en og en omgangen..

 

Det er en god stund mello, hver gang dette skjer men jeg er urolig, forige gang jeg hadde vondt kjente jeg der og det kjentes ikke ut som det hadde gjort før..

 

Det er vanskelig og beskrive smertene men det føles ganske ubehagelig ut, enslags sugning..

 

Da jeg tok av meg boxeren i går for og legge meg oppdaget jeg en lite blod-flekk på den, tilsynelatende fra penis..

 

 

Nå begynner jeg og bli urolig, jeg vet dette ikke er ett legeforum men jeg kvier meg fert for og fortelle dette til noen, det er kunn partner og moren hennes som vet det ( jenter imellom, bare sladdring :tease: )

9119223[/snapback]

Hei.

Ser ut som du er byrdet med problemer. :no:

Har du mastrubert (ronket) mye i det siste? Eller "veldig" mye sex?

 

vaio ;)

Endret av Vaio
Lenke til kommentar
I det siste har jeg hatt vondt i testiklene mine, en og en omgangen..

 

Det er en god stund mello, hver gang dette skjer men jeg er urolig, forige gang jeg hadde vondt kjente jeg der og det kjentes ikke ut som det hadde gjort før..

 

Det er vanskelig og beskrive smertene men det føles ganske ubehagelig ut, enslags sugning..

 

Da jeg tok av meg boxeren i går for og legge meg oppdaget jeg en lite blod-flekk på den, tilsynelatende fra penis..

 

 

Nå begynner jeg og bli urolig, jeg vet dette ikke er ett legeforum men jeg kvier meg fert for og fortelle dette til noen, det er kunn partner og moren hennes som vet det ( jenter imellom, bare sladdring :tease: )

9119223[/snapback]

Hei.

Ser ut som du er byrdet med problemer. :no:

Har du mastrubert (ronket) mye i det siste? Eller "veldig" mye sex?

 

vaio ;)

9119579[/snapback]

Jeg har runket omtrent ver dag i 3 år nå og har alldrig opplevd noe slikt, lite sex da partner får smerter, dette kjenner du til Vaio;)

Lenke til kommentar

Du har ingenting å beskymre deg for.

Blodflekker og testikelsmerter kan komme av "hyppig" ronking.

 

Dessverre er du ikke den første i forumet som har klaget over slike "problemer"

 

La lillebroren slappe av litt... så går det sikkert bedre.

Drikk mye væske (juice), slik at du unngår UVI...

Lenke til kommentar
Ok, men jeg vill allikevell skjekke meg hos en lege..

Eller er det unødvendig?

 

 

Jeg har en venn som har blod i sæden, han er desverre steril..

9120416[/snapback]

Det beste medisinen, mot tvil, er å gå til legen. (for medisinskeproblemer)

 

Lykketil

Vaio ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...