Gå til innhold

Bestillt XPS M1330, men fortsatt ingen bekreftelse


Pepsi

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestillte for over 2 uker siden en Dell XPS M1330 . Jeg har enda ikke mottatt noen bekreftelse på min bestilling.

Har jeg da rett til å kansellere bestillingen? Jeg begynner å miste tålmodigheten og vil heller kjøpe hos en annen forhandler.

 

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Ring dell på mandag og spør hvorfor du ikke har fått noen bekreftelse.

 

Bestillingen din kan du kanselere når som helst, så lenge dell ikke har begynnt å sette sammen bestillingen din.

Endret av Odovacer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...