Gå til innhold

saker og ting som skulle vært i wow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
- Server med aldersgrense. F.eks. 18+

9125380[/snapback]

Kan være enig i at mange under 18 er barnslige, men jeg skal love deg at det finnes 14 åringer som er mer voksne en 27 åringer i guildet mitt.

9128698[/snapback]

Jepp. En kompis av meg var 14 da han starta. Var en av de beset i guildet sitt.

edit: skrivefeil

Endret av bjorshol
Skrevet

- Inspecting av den motsatte siden (Horde inspecter Alliance og omvendt).

- AH som gikk begge veier, ingen som bruker BB AH'n.

- Raskere flightpaths man betaler for.

- Instant post (som kommer snart).

- Alle servere skulle vært pvp servere (Hvis ikke er man jo ikke en del av den ene siden som kjemper mot den andre).

- Respecs skulle ikke ha kostet så mye.

- Gull burde ikke spille en så stor rolle i spillet.

- Reputation burde ikke spille en så stor rolle i spillet.

Større outdoor pvp kamper som gjorde at du hadde en buff/bonus/o.l. i en viss tid, ikke bare til A/H tar tilbake de tre stedene. Håpløst av Blizz tbh. Å ta over og holde en borg med flagg f.eks. Borgene "åpner" på visse tidspunkt, likt som arnaen i STV og chest'n der. Kan gi en 2 timers buff som man kunne dra nytte av i instances.

Skrevet

9125380[/snapback]

Blir irritert når folk begynner med sånn generalisering hele tiden. Bare fordi du har dårlig erfaring med et par drittunger på 12 år så er alle under 18 umodne og dårlige spillere?

Gi meg én god grunn til at det skal bli aldersgrense på servere.

9128553[/snapback]

Det blir lettere for voksne folk å sosialisere seg imellom. Skills og dårlige erfaringer har ikke noe med saken å gjøre for min del.

Skrevet (endret)

Mere utendørs PvP. Guildborger.

Myyyyyyyyyye mere sånne morsomme utendørs ting som feks kista i STV. Den som kommer kl3 elns.

Det hadde vært fett om det hadde vært noen megastore BG's også

Endret av Zeelot
Skrevet

Plastisk Oprasjoner.

Mulighet for å kjøpe tropper som angriper med deg.

Noe alla imp og pet men at du kan styre dem i større grad og at du får flere.

Skrevet

-Egne hus for guild

-Vel Guild bank men dette kommer jo i neste patch

-Frisør ja takk

- MANGE fler Battlegrounds/arenas utrolig kjedelig med 3 av hver i lengden

Skrevet (endret)

Et kjempestort område som man kjempet om zones. da man joina en order i lvl 30. og hver order hadde et slott hver som ikke kan bli tatt da.

dette er en kort forklaring på noe jeg har tenkt på lenge.

Endret av JomT
Skrevet
Et kjempestort område som man kjempet om zones. da man joina en order i lvl 30. og hver order hadde et slott hver som ikke kan bli tatt da.

dette er en kort forklaring på noe jeg har tenkt på lenge.

9131878[/snapback]

Hæ?

Skrevet

- Alle servere skulle vært pvp servere (Hvis ikke er man jo ikke en del av den ene siden som kjemper mot den andre).

Større outdoor pvp kamper som gjorde at du hadde en buff/bonus/o.l. i en viss tid, ikke bare til A/H tar tilbake de tre stedene. Håpløst av Blizz tbh. Å ta over og holde en borg med flagg f.eks. Borgene "åpner" på visse tidspunkt, likt som arnaen i STV og chest'n der. Kan gi en 2 timers buff som man kunne dra nytte av i instances.

9129432[/snapback]

Alle servere som PvP? Det funker dritt. Noen folk vil faktisk spille også, uten å være i fare for ganking. Man har et valg sånn sett. Her er det ikke det ene eller det andre, men du kan velge. Dessuten kan man på PvE velge å skru på PvP så man er i PvP til en hver tid...

Skrevet
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

9129432[/snapback]

Alle servere som PvP? Det funker dritt. Noen folk vil faktisk spille også, uten å være i fare for ganking. Man har et valg sånn sett. Her er det ikke det ene eller det andre, men du kan velge. Dessuten kan man på PvE velge å skru på PvP så man er i PvP til en hver tid...

9132219[/snapback]

For å si det slik, it takes two to tango

Skrevet

Dette med guild borger burde man hatt med på en eller annen måte. På vei til mini-lan diskuterte meg og kameratene mine muligheten for dette i wow.

Vi kom frem til at det måtte blitt strenge restriksjoner på hvem som kan bygge dette og hvor etc..for å unngå tilstander alla ultima online hvor dem bygget hus der hvor enkelte quest mobs spawnet, og at dem tok betaling for at spillere kunne komme inn i huset og drepe mobben hehe. Og også pga at om folk bygger hvor dem vil så vil det rent estetiske og kunstneriske i wow bli ødelagt.

Restriksjonene kunne kanskje vært:

- Ikke lov for Horde guild å bygge borger i zoner som allianser kontrollerer. Dette er logisk pga stadige angrep fra motparten hadde gjort det umulig å klare å bygge en bygning og uansett et stort taps-prosjekt :)

- Et guild må ha minst 100 medlemmer for å bygge en borg. Dette for å redusere antall borger som popper opp.

- Man kan ikke bygge hvor man vil, men i spesielle designerte områder som blizzard velger ut...for at ikke folk bygger borger helt oppi SW eller ogrimmar etc...dem som har ansvaret for forsvaret av f.eks SW ville aldri godtatt slike bygninger så tett opptil forsvarverkene.

- Vi snakket om å ha spesielle zoner (instancer) hvor folk liksom kan bygge, men for min del høres dette bare teit ut...og tar det sømløse i wow bort.

- Om ikke borgen blir vedlikeholdt....enten ved at guild members fikser litt på den og utfører visse oppgaver..elelr betaler gull...så vil borgen forfalle og tilslutt mister man den, slik at andre guild kan overta byggeplassen.

Det å oppholde seg i guild borgen (hjemme) over en viss tid ville ført til nyttige buffer. Da vi ikke trodde at wow spillere er die-hard RP'ere nok til å oppholde seg hjemme kun for RP'en sin del.

Det burde også være mulig for motsatt fraksjon å kunne raide disse borgene. Da må dem selvsagt kjempe mot motsatt side sine spillere, samt vakter som dem som eier borgen vil få muligheten til å kjøpe. Selvsagt med restriksjoner på hvor ofte en borg kan raides etc..men at raiding av borger vil gi en form for reward..i form av honor og loot.

Buffs og reward for å oppholde seg i borgen sin burde være av nyttig, men ikke så gode at man blir gimpa om man ikke har et stort nok guild til å lage borg, elelr rett og slett ikke gidder å oppholde seg der. En fin liten greie kunne vært at det var f.eks 30% cost reduction på repair om guildet har kjøpt seg en egen blacksmith npc:)

Dette med guild borg tror jeg ville vært en fin ting for å fremme det sosiale i en guild.

Skrevet

9129432[/snapback]

Til det kan du bruke denne.

9129515[/snapback]

Huh. Var det ikke den som ble ulovelig for lenge siden?

Gjest Slettet-p4PIYwb6
Skrevet

Hehe, jo. Men nå funker den ikke lengre. Du får bare opp characteren ikke gearet.

Skrevet

9125380[/snapback]

Blir irritert når folk begynner med sånn generalisering hele tiden. Bare fordi du har dårlig erfaring med et par drittunger på 12 år så er alle under 18 umodne og dårlige spillere?

Gi meg én god grunn til at det skal bli aldersgrense på servere.

9128553[/snapback]

Det blir lettere for voksne folk å sosialisere seg imellom. Skills og dårlige erfaringer har ikke noe med saken å gjøre for min del.

9129754[/snapback]

@Inxs, hvorfor tolker du det at Rata101 generaliserer en gruppe spillere?

Han har ikke nevnt noe om hvorfor, men jeg skal fortelle deg hvorfor jeg også vil ha servere med 18+

-Goldbeggars

-Boostingmasing

-Generelle barnsligheter

Ja, jeg har spilt med mange folk under 18 år, og kan med hånda på hjerte si at det dessverre er i mindretall av mature ones.

Som Rata101 også skriver sosialiseringen seg imellom betyr også veldig mye.

Men absolutt det værste jeg vet og den største grunnen for ønske om 18+ servere er slikt som det her:

(les partychatten)

https://www.diskusjon.no/index.php?act=Atta...=post&id=147018

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...