Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

rimelig laptop-reparasjon i oslo?


Anbefalte innlegg

Hei,

 

jeg har en laptop som har litt problemer, er sikkert en gjenganger på eldre laptopper - strømkontakten er blitt løs og jeg TIPPER at det er loddingen som har blitt svak.

 

Jeg lurte på om noen veit om noen elektronikksjapper i oslo som kanskje kan ta seg av en slik liten filleting uten at jeg må punge ut en halv laptop for å få dette reparert?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
som kanskje kan ta seg av en slik liten filleting uten at jeg må punge ut en halv laptop for å få dette reparert?

Hele laptoppen må demonteres og settes sammen igjen. ;)

9116550[/snapback]

 

Kan sikkert åpne laptoppen og dra ut hovedkortet og ta det med i en anti-statisk pose dersom det gjør ting bedre :p

Lenke til kommentar
Kan sikkert åpne laptoppen og dra ut hovedkortet og ta det med i en anti-statisk pose dersom det gjør ting bedre :p

9116564[/snapback]

og der sparte du ca. 1000,- ;)

9116585[/snapback]

 

Med andre ord, vi trenger en byråkratisk verkstedsbransje :cool: Outsourcer alt som er lett og krever lite spisskompetanse til lavkostland :)

Lenke til kommentar

Da er det mulig at det er en reklamasjonssak - med mindre du har behandlet ladepluggen ekstremt dårlig. Leste senest for cirka en måned siden at en med samme problem fikk innvilget reklamasjon (dette var en eldre HP-maskin). Hvis du mener at problemet ditt oppstod av normal slitasje, bør du ha en god sak - og gratis fiksing er jo ikke å forakte ;)

Lenke til kommentar
Da er det mulig at det er en reklamasjonssak - med mindre du har behandlet ladepluggen ekstremt dårlig. Leste senest for cirka en måned siden at en med samme problem fikk innvilget reklamasjon (dette var en eldre HP-maskin). Hvis du mener at problemet ditt oppstod av normal slitasje, bør du ha en god sak - og gratis fiksing er jo ikke å forakte ;)

9117242[/snapback]

 

sier du det ja, trodde selskaper var ganske strixe på 2 års rek. finner desverre heller ikke kvittering på laptoppen og det er vel litt kjipt.

Lenke til kommentar

Det er fem års reklamasjonsrett på en bærbar PC - det er det ingen tvil om. Du må ikke nødvendigvis ha kvittering, men du må kunne sannsynliggjøre kjøpet.

 

Hvis jeg var deg, ville jeg startet en reklamasjonssak. Forklar problemet for butikken du kjøpte PC-en fra, og ta det derfra...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...