Gå til innhold

Asus G1S - Tester og sånn


oya

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes også G1s ser veldig bra ut, men synes det er vanskelig å bli klok på om den kommer med HDMI eller ikke.

 

På testen nevnt ovenfor står det at det er HDMI-utgang, det samme står det på notebookreview.com.

På Norske nettbutikker som Komplett, PS data, MPX m.f så står det at det ikke er med.

 

Noen som vet hva som er riktig?

Lenke til kommentar
Jeg synes også G1s ser veldig bra ut, men synes det er vanskelig å bli klok på om den kommer med HDMI eller ikke.

 

På testen nevnt ovenfor står det at det er HDMI-utgang, det samme står det på notebookreview.com.

På Norske nettbutikker som Komplett, PS data, MPX m.f så står det at det ikke er med.

 

Noen som vet hva som er riktig?

9114024[/snapback]

Står HDMI på Asus.no

Lenke til kommentar

Tror jeg går for Asus. Ser ut til å være en bedre skjerm, HDMI, + kulere/harry utseende, og får med en sekk av helt sikkert super kvalitet :), og en grei mus. Tror jeg bestiller fra Amentio, billig der.

 

Noen som vet om man kan fysisk levere inn varer på Amentio i Trondheim dersom det blir noe feil med varen? Bestilte en mobiltelefon derifra, men den ble sendt fra Stokke.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...
Jeg trur jeg bestiller en sånn fra komplett. 15.4"WSXGA+,Go 8600M,Core 2 Duo T7700,2 GB ram,250GB til 13 store lapper.. ikke mange som kan gi like mye for pengene..

Du får det billigre hvis du bestiller på Multicom slik som meg ;)

der kan du konfigurere den selv

JA! det er HDMI på den

Endret av hevih
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...