Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fungere best mulig uten søvn.


haalo

Anbefalte innlegg

Har begått sjakktrekket å ikke sove i natt, og jeg trenger å være våken i dag. Får besøk, og mye må gjøre. Med andre ord: Jeg må være oppe i dag.

 

Det jeg er ute etter da er triks til å kunne fungere noenlunde, selv om jeg ikke har fått noe søvn. Føler meg ikke helt på topp nå, for å si det sånn :p. Tror ikke å ta en overdose av koffein er det beste, i og med at jeg risikerer hodepine da, noe som ikke er gøy :p.

Endret av xNINJA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva du enn gjør. Ikke legg deg ned noen plass. Etter LANet til Anto, la jeg meg ned på sofaen for å se TV. Sovnet tvert. Sitt uansett.

Hehe, gjorde jo det samme LANet, jeg. Angrer ikke, døgnrytmen min var nesten normal dagen etterpå :p.

 

Kjør for all del ikke noe kjøretøy!

Tenkte å ta meg en rånetur i lastebilen min, men ok.

 

Noe av det beste man kan gjøre er å gå seg en tur.

Det hørtes ut som en glimrende idé, får teste det (hvis jeg gidder, da :p).

Endret av xNINJA
Lenke til kommentar
Kaffe ja. Og battery, burn ++

Plukket opp en sånn sukkerdrikk (Burn) på butikken, følte meg mer opplagt ganske fort. Er nesten sikker på at det i hovedsak var en placebo-effekt, men en effekt er en effekt :p. Må dog være forsiktig med for mye sånt, kan risikere å få hodepine.

 

 

Hvordan er det med fysisk aktivitet og trøtthet? Har danset en god del DDR/ITG nå, og er ganske svett. Er det lurt? :p

Lenke til kommentar
Kaffe ja. Og battery, burn ++

Plukket opp en sånn sukkerdrikk (Burn) på butikken, følte meg mer opplagt ganske fort. Er nesten sikker på at det i hovedsak var en placebo-effekt, men en effekt er en effekt :p. Må dog være forsiktig med for mye sånt, kan risikere å få hodepine.

 

 

Hvordan er det med fysisk aktivitet og trøtthet? Har danset en god del DDR/ITG nå, og er ganske svett. Er det lurt? :p

9113720[/snapback]

vel, du bruker mye energi, som igjen er med på å gjøre deg trøtt :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...