Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Fungere best mulig uten søvn.

haalo

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har begått sjakktrekket å ikke sove i natt, og jeg trenger å være våken i dag. Får besøk, og mye må gjøre. Med andre ord: Jeg må være oppe i dag.

Det jeg er ute etter da er triks til å kunne fungere noenlunde, selv om jeg ikke har fått noe søvn. Føler meg ikke helt på topp nå, for å si det sånn :p. Tror ikke å ta en overdose av koffein er det beste, i og med at jeg risikerer hodepine da, noe som ikke er gøy :p.

Endret av xNINJA
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Drikk vann!

Høres ut som en god idé. Takk

Ikke bruk så mye data, eller se TV. Blir gangske trøtt av det.

No can do. Internett som fikk meg i denne situasjonen, og internett kommer til å forverre den :D.

Skrevet (endret)
Hva du enn gjør. Ikke legg deg ned noen plass. Etter LANet til Anto, la jeg meg ned på sofaen for å se TV. Sovnet tvert. Sitt uansett.

Hehe, gjorde jo det samme LANet, jeg. Angrer ikke, døgnrytmen min var nesten normal dagen etterpå :p.

Kjør for all del ikke noe kjøretøy!

Tenkte å ta meg en rånetur i lastebilen min, men ok.

Noe av det beste man kan gjøre er å gå seg en tur.

Det hørtes ut som en glimrende idé, får teste det (hvis jeg gidder, da :p).

Endret av xNINJA
Skrevet

Sliter med det samme jeg og. Ca, sov 2 timer i går morges og 2 timer i går ettermiddag. Så blir det å døgne i dag og sove litt i morra og opp og rundvaske huset.

Kan vasking og støvsuging av hus være et alternativ til å gå tur?

Skrevet
Kaffe ja. Og battery, burn ++

Plukket opp en sånn sukkerdrikk (Burn) på butikken, følte meg mer opplagt ganske fort. Er nesten sikker på at det i hovedsak var en placebo-effekt, men en effekt er en effekt :p. Må dog være forsiktig med for mye sånt, kan risikere å få hodepine.

Hvordan er det med fysisk aktivitet og trøtthet? Har danset en god del DDR/ITG nå, og er ganske svett. Er det lurt? :p

Skrevet
Kaffe ja. Og battery, burn ++

Plukket opp en sånn sukkerdrikk (Burn) på butikken, følte meg mer opplagt ganske fort. Er nesten sikker på at det i hovedsak var en placebo-effekt, men en effekt er en effekt :p. Må dog være forsiktig med for mye sånt, kan risikere å få hodepine.

Hvordan er det med fysisk aktivitet og trøtthet? Har danset en god del DDR/ITG nå, og er ganske svett. Er det lurt? :p

9113720[/snapback]

vel, du bruker mye energi, som igjen er med på å gjøre deg trøtt :!:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...