Gå til innhold

Bilde-quiz - Gjett hendelsen

Juden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
For meg ser det ut som en stor klassisk konsert.

Det har noe med klassisk musikk å gjøre korrekt men vil gjerne vite litt mer enn som så...kan også nevnes at det er en årlig greie

Skrevet

Det kan være "The Proms" i England. En flerdagers-konsert som gjennomføres hvert år på sensommeren. Den siste kvelden er vel høydepunktet og blir da kalt "Last night of the Proms" - hvis ikke jeg husker feil.

Skrevet
Det kan være "The Proms" i England. En flerdagers-konsert som gjennomføres hvert år på sensommeren. Den siste kvelden er vel høydepunktet og blir da kalt "Last night of the Proms" - hvis ikke jeg husker feil.

Spot on :thumbup:

Skrevet (endret)

*Ups. Må sensurere bildet litt :)

EDIT: Det gikk ikke nei...

Ok: hva er denne kjent for, og hvilken dato skjedde det?

post-103408-1209555233_thumb.jpg

Endret av Caze
Skrevet

Ja, det er riktig.

Poenget var jo å sensurere vekk navnet som faktisk er godt synlig på "panseret", men det går visst ikke å redigere vekk et bilde i innlegget.

Skrevet

Etter å ha hørt Robert Fisk snakke i en god time i går kveld vil jeg gjerne legge ut en oppgave som han selv var vitne til,tror ikke det er nødvendig å nevne hvilken verdensdel vi skal til her.....hvilken hendelse???

post-154578-1209561159_thumb.jpg

Skrevet
Bildet er fra Beirut, under krigen i Libanon i 1982?

Det er riktig,men vet du hvilken massakre det er snakk om på dette bildet....extra poeng ;)

Skrevet

Det er riktig,men vet du hvilken massakre det er snakk om på dette bildet....extra poeng ;)

Jeg vet ikke, men gjetter på Massakren i Hama

Skrevet

Jeg vet ikke, men gjetter på Massakren i Hama

Nei, det er massakrene i Sabra og Shatila,men jeg godtar Libanon krigen,so you next...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...