pessimisten Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Hei! Jeg oppdaterte i dag µTorrent fra v1.7 til 1.71. Og nå når den starter så låser den seg helt. Får ikke drept prosessen en gang Hva kan jeg gjøre for å fikse dette? BTW: bruker Vista
Cashmere Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Hmm... Merkelig. Bruker Vista jeg også og har oppdatert uten problemer. Du kan prøve å laste ned µTorrent 1.7.1 på nytt igjen, og velge Reparer i installasjonen (om mulig), hvis ikke kan du bare fortsette og fullføre installasjonen og se hva som skjer. Som sagt, her virket det helt fint
pessimisten Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Skrevet 20. juli 2007 Hmm... Merkelig. Bruker Vista jeg også og har oppdatert uten problemer. Du kan prøve å laste ned µTorrent 1.7.1 på nytt igjen, og velge Reparer i installasjonen (om mulig), hvis ikke kan du bare fortsette og fullføre installasjonen og se hva som skjer. Som sagt, her virket det helt fint 9110282[/snapback] Når jeg laster ned vil den bare fungere som standalone :S
pessimisten Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Skrevet 21. juli 2007 Tror jeg fant problemet. Det er vist en konflikt med µtorrent og imon i NOD32
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå