Gå til innhold

Tatung V32MCHK vs V37MCGI


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har begge modellene i utstilling i butikken min, og det er merkbar forskjell på bildekvaliteten på disse to. 37'' er mye blassere og fargesvak i forhold til 32''.

 

Anbefaler ikke å oppgradere fra 32'' til 37'' i den serien.

 

Ole - 2tal Elektro as

9152285[/snapback]

 

Dette var omtrent akkurat det samme de sa på Netshop Oslo også. Var visst noe med bildepanelet i 37" som ikke var av samme standard som 32".

Lenke til kommentar

Bakbelysning på 0-10(avhengig av når på døgnet du ser på), farge på rundt 30 og kontrast på rundt 40. lyshet på rundt 50. Skarphet på null og støyreduksjon av.

 

Bilde

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Tatungtv.jpg

Endret av kjekay
Lenke til kommentar
Bakbelysning på 0-10(avhengig av når på døgnet du ser på), farge på rundt 30 og kontrast på rundt 40. lyshet på rundt 50. Skarphet på null og støyreduksjon av.

 

Bilde

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

Tatungtv.jpg

9166882[/snapback]

 

Ser bra ut det der:) Hvordan er den å se fotball på, testet det?

Lenke til kommentar
Fotball med analoge signaler = bad(men det gjelder de fleste lcd tror jeg)

Fotball med digitale signaler = Digg!:D

9168120[/snapback]

 

Skal ha meg Get digitaltv, da blir det vel bra å se fotball håper jeg. Selv om jeg har hørt rykter om at Get digitaltv bare er juks og analoge signaler:P

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Så er denne TVen noe å anbefale? Så den var aventert på NetShop til 5995kr som weekendtilbud. Er dette noe å satse på da, å avbestille 32" som jeg har bestilt?

Eller burde jeg gå får 32"?

 

EDIT:

 

Noen som hadde giddi i svare? Tilbudet går nemlig ut i dag...

Endret av vestlia
Lenke til kommentar
Har sett denne testen, men den omhandler ikke samme TVen. TVen på NetShop heter nemlig Tatung V37MCGI, mens på IDG.no heter den Tatung DV37MCGi. Derfor er det litt vanskelig å bestemme seg når det ikke er noen tester jeg finner om akkurat denne TVen, og ingen brukeromtaler :(

9363599[/snapback]

 

Dt er sikkert ikje noen spesiell forskjell mellom de to, sikkert noe ekstra funksjoner eller noe annet tull.

 

Mn her er en brukeromtale:

HW

EDIT:

Komplett

Endret av Togmannen
Lenke til kommentar

Ja, leste den jeg å, så jeg hadde egentlig lest en da ;)

Men fant ikke flere... Tror jeg kommer til å satse på denne jeg også, for jeg mangler en TV på hybelen, og 32" blir hele tida utsatt. Så om denne TVen er noe å satse på, så bestiller jeg i kveld. Den er vel sikkert ganske lik 32" med tanke på 1:1 pixelmapping, utganger, innganger osv.

 

EDIT: Det er vel ingen andre som har positive/negative erfaringer med denne?

Endret av vestlia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...