Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Ble for vanskelig dilemma..

Gjorde kompromiss og eier nå en Nokia E65!  :thumbs:

9155458[/snapback]

 

Det var et godt valg. E61i for de som ikke trenger qwerty-tastatur. :thumbup: Hvordan er magefølelsen etter å ha eid den et par dager? Har en kompis i omtrent samme situasjon som prøver å finne en arvtaker til sin E50, men han veit ikke om han vil "go wide" eller om E65 er bedre. Hvordan er skyvemekanismen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skyvemekanismen er noe å vende seg med, men den er i allefall solid :thumbup: (i motsettning til N95 :nei: )

 

Jeg synes det er veldig stili med WLAN da, internettbrowseren som følger med er jo faktisk veldig bra den også. Dessuten er det utrolig go lyd i den om du spiller musikk fra høyttaleren i telefonen!

 

Men først og fremst er jeg fornøyd fordi jeg fant en såpass god og rimelig symbian telefon, den føles i grunn som mye som min gamle 6680 :w00t:

Dessuten fikk jeg en MSX emulator til å fungere nå, noe som jeg ikke fikk til på 6680 -> skøy :dribble:

 

Jeg ville nok heller gått for E61i om jeg hadde fått den for samme prisen, men den ble såpass nært P1i i pris, at jeg heller kunne kjøpe den da.

Lenke til kommentar

Hei! skal kjøpe meg ny mobil, og har funnet 2 som jeg kunne tengt meg..

1: Sony Ericsson P1i.

2: HTC Touch.

En kompis av meg har htc'en, og jeg synes den ser og fungerer bra.

Men så kom jeg over P1i'en, og jeg synes den ser megakul ut. Men hvordan er den i forhold til htc'en??

Tenker da på OS (symbian vs wm6)

Er det noen som har gode råd og gi meg ang hvilen tlf jeg skal velge :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...