Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg har planlagt å kjøpe SE P1i ei stund nå, men nå lurer jeg på om det faktisk er verdt det. Det andre alternativet jeg ser er HTC S710, som jo vil bli mye billigere.. men på bekostning av 3G, 3,2mp kamera, en noe bedre skjerm, ikke minst touchscreen..

 

Den beste fordelen med P1i er vel at den er mye raskere. :)

 

Er det noen som har noen erfaringer med S710 som kan hjelpe meg litt her? :hmm:

 

Jeg har lest igjennom hele S710 tråden, og vet vel egentlig ikke helt hva det er jeg vil vite.. bare synspunkt kanskje?

 

Det er veldig viktig for meg at telefonen kjennes solid ut, hvordan scorer S710 her? Etter mi mening kjennes N95 skrøpelig ut, så jeg legger kanskje lista litt høyt..

Endret av Yuri_Kenobi
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I lengre tid har jeg vært "fan" av iPhone, men når jeg har begynt å undersøke nærmere hva som finnes på markedet og hva jeg virkelig ønsker av situasjoner, kom jeg over Sony Ericsson P1i... og du verden! Falt for denne med en gang, og etter å ha sett flere videoer og mange bilder av operativsystemet og mobilen, er jeg ikke i tvil.

 

Fordelen med S710 er dog at den har Windows noe som gjør at du kan kjøre mange forskjellige ekstraprogrammer. Men dette har jeg ikke bruk for, så P1i blir det på meg :)

 

Leste også at P1i har en særdeles god byggekvalitet (og da ikke minst også kvalitetfølelsen), så jeg har vel mer eller mindre bestemt meg :) Ser at Elkjøp har den i Internettbutikken sin til 4095,-!

Lenke til kommentar
Var å prøvd en P1i i dag, å kan trykt si at det føltes ut som en solid og skikkelig TLF.  :cool:

9105808[/snapback]

 

Hæ?!? Har den kommet i butikkene?

Ventet på denne lenge nå...

Noen som har peil på hvor mye ekstra et batt. koster?

9105888[/snapback]

Har ikke kommet til butikken ennå, nei.. :no:

 

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar
Tror kanskje jeg kjøper den av Elkjøp.

Hva synes dere, Happy Care forsikring eller ikke? (Kjipt å søle brus på denne for eks)

9106156[/snapback]

 

Personlig synes jeg det er litt bortkastet med forsikring - men det er ihvertfall godt for Elkjøp. Med mindre du har for vane og søle brus på de elektroniske duppedittene da. :)

 

Jeg tror opptil 70% av forsikringene aldri blir løst inn, og når de koster opptil 8-10% av mobilens pris synes jeg det blir unødvendig. Pass heller litt godt på den. Ofte kan slike ting (du får sjekke hva ditt selskap sier) tas på enten innbo eller reiseforsikringen (gjelder vanligvis så snart du stikker snuten utenfor døren).

 

Trodde forresten at P1i hadde ganske godt batteritid jeg - er prisguiden helt på jordet?

 

 

//Torgeir

Endret av twhoffma
Lenke til kommentar

Nei uff nå blir jeg gal..

Jeg har bestemt meg for å kjøpe ny laptop, og det + P1i blir litt dyrt.

Så jeg har sett meg litt rundt og funnet ut at jeg kan få K810i 2000kr billigere.. :(

Men det er jo egentlig ikke noen telefon jeg har hatt så jævli lyst på, derimot har jeg jævli lyst på P1i uten at jeg kommer til å så mye bruk for alle PDA funksjonene.

 

Så på hvilken måte er det verdt det å punge ut 2000kr ekstra for å få Symbian og en touchscreen?

Synspunkter?

Lenke til kommentar
Så på hvilken måte er det verdt det å punge ut 2000kr ekstra for å få Symbian og en touchscreen?

Synspunkter?

9151197[/snapback]

 

..og wlan, qwerty tastatur, stor filmvennlig skjerm og rett og slett en grisekul gadget? :thumbup:

 

Jeg er ihvertfall overbevist, men det er dine penger. Selv bruker jeg quickoffice/sheet/presenter mye f.eks. og er avhengig av en slik type telefon, men om du aldri kommer til å bruke noen av funksjonene P1i byr på i forhold til k810i så hadde jeg straks kjøpt k810i. Har du ikke bruk for det betaler du ikke for det mener nå jeg..

Lenke til kommentar
Noen som kan friste meg med hvordan man kan ha bruk for PDA funksjonene på universitet? :)

Kanskje jeg vipper over på å planlegge å kjøpe P1i igjen..

9153698[/snapback]

 

Der er det forbehold ute og går.. Går på HiO selv og der var det slik fram til i vår at vi hadde internett via VPN, noe P1i som så mange andre telefoner ikke støtter uten ymse servertillegg. Nå har vi imidlertid gått over til WPA2 (på eduroam nettet om det er kjent for deg? Felles skolenett så jeg kan logge meg på med min bruker på andre skoler med samme nett) og da går telefontilkobling som en drøm (med min E61(i) om ikke annet, forbehold om at telefonen må støtte minst WPA).

 

MEN!

 

Om alt ligger til rette blir den fort bestekompisen din hva angår absolutt alt av mail, online timeplaner og all mulig online info. Jeg klarer meg nesten ikke uten mobilen på skolen.

 

 

EDIT: Mye flaue leifer..

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...