Gå til innhold

The Experience: På tide å kunngjøre hvilke spill det blir


th0

Anbefalte innlegg

Det er vel snart på tide å få på plass valg av spill ? om folk skal forberede seg på å dra på lan, er det greit å vite hva som skjer der. info om spillvalg bør komme MEGET raskt. det er 75 dager igjen og enda ikke noe kunngjort

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hah.. lo litt inni meg her... 75 dager er lenge :p

 

Trenger du og øve deg til ett spill for ett LAN kan du like gjerne gi opp og prøve og vinne i det spillet, ettersom noen andre garantert har spilt det mye lengre og er mye bedre ;)

9104562[/snapback]

 

ikke snakk om å øve. det er snakk om å planlegge. å vente så lenge som de har gjort med å kunngjøre hvilke spill de skal bruke er dumt. med tanke på at det er flere LAN i samme tid, men bra premier. Så lenge de ikke sier noe. velger folk noe annet

Lenke til kommentar

At alle i en clan får sitte samme blir ikke noe problem. Det vil bli enkelt å greit å ordne dette når seatingsystemet kommer opp.

 

Nøyaktig når compoene blir lansert vet jeg ikke, men jeg regner med at det ikke er alt for lenge til.

 

Maxim: godt å se du alt er i gang ;)

Endret av Mathiassky
Lenke til kommentar
Er det så vanskelig å sette opp hvilke spill som skal spilles?

9197424[/snapback]

Vel, penger (eller hardware) som dere får i premier popper ikke akkurat opp på et magisk vis hos oss her. Avtaler må bli gjort, og slikt tar tid, med tanken på at det ikke er snakk om bare ett eller to spill heller, så tar det gjerne litt lenger tid.

Vi jobber på spreng her, men det er mange ting som må bli gjort, og ting går derfor litt saktere framover enn det alle skulle ønske.

Det positive er at det går framover! Så jeg regner med at det ikke er så fryktelig lenge til alt blir publisert når det kommer til compoene.

Lenke til kommentar
Er det så vanskelig å sette opp hvilke spill som skal spilles?

9197424[/snapback]

Vel, penger (eller hardware) som dere får i premier popper ikke akkurat opp på et magisk vis hos oss her. Avtaler må bli gjort, og slikt tar tid, med tanken på at det ikke er snakk om bare ett eller to spill heller, så tar det gjerne litt lenger tid.

Vi jobber på spreng her, men det er mange ting som må bli gjort, og ting går derfor litt saktere framover enn det alle skulle ønske.

Det positive er at det går framover! Så jeg regner med at det ikke er så fryktelig lenge til alt blir publisert når det kommer til compoene.

9200373[/snapback]

 

Hehe, høres bra ut :)

 

stå på :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...