Gå til innhold

Bytte abonnement; Netcom Ucan2 --> Telenor


Anbefalte innlegg

Har nå i ca halvannet år hatt Netcom Ucan2, og begynner å bli lei av skyhøye regninger :cry:

Regningene ble ikke som forventet, og jeg mener at selgeren skrøyt LITT for mye av dette abonnementet.

 

Det abonnementet jeg har;

 

Netcom Ucan2 Bedrift (heter det visst)

Månedsavgift: kr: 156,25 Vet ikke hvor det tallet er hentet fra :hmm: , men det er iallfall det som står på Fakturaen.

Med sms-mania: kr: 200,- D.v.s. 200kr/2000sms

Minuttpris: Er ikke helt sikker, skal undersøke mere på netcom sine sider i morgen, men vet iallfall at jeg ringer gratis (0,69kr i oppkoplingsavgift) til andre med samme abonnement.

 

 

 

(Les mere HER om avtalen)

 

 

 

ANYWAY, Synes dette abonnementet blir for dyrt når regninga kommer, og vurderer nå å skifte til Telenor. :hmm:

 

 

Har sett litt på Djuice Nonstop, men har ikke helt bestemt meg for hva jeg skal ta.. Noen som har anbefalinger? :innocent:

 

 

 

 

 

Kan legge til at jeg er 19 år og liker å prate litt med venner på telefonen, og å sende litt sms :thumbup:

Endret av Backbone
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hum.. Er det noen spesiell grunn for hvorfor du har et bedrift abbonemang i gjennom Ucan2, som igjen "leier" abbonemeng med netcom?

 

Liksom.. Hvorfor ikke bare opprette et helt enkelt privat abb, direkte med Netcom, som eks. SmartTalk.. 0*,- i månedavgift, 54 åre i samtale avgift, å 59 øre for hver melding.. +eks. Sms mania for 200,- å eks. venner for 29 i måneden, som gjør at du ringer gratis til alle netcoms nr. :D

 

*= min 99 i måndelig forbrul..

 

.:CyberMan:.

Lenke til kommentar

Ucan2 benytter en bedriftsløsning innenfor NetCom, så dette gjelder alle Ucan2 kunder.

Og den prisen på 156,25 på månedspris er før rabatten (som du ser noen linjer lengre ned på fakturaen din) dvs månedsprisen er 125.

Men sant, SmartTalk + venner har hentet de beste fordelene fra et billig abonnement og bedriftsløsningen til Ucan2.

Men Ucan2 kan du ringe gratis til Ucan2 kunder, med venner kan du ringe til alle NetCom kunder, inkludert Ucan2

Lenke til kommentar

Vanlig misforståelse dette her med smarttalk og + venner vs ucan2.

 

Med ucan2 i dag;

 

- Ringer man gratis til alle netcom kunder (ringeminutter)

- Sender gratis sms og mms til alle Ucan2 kunder (ca 45 000 kunder)

- betaler 0,59 i ringeminutt til andre.

- 128 i mnd avgift (enten 1200 kr i gratis ringetid, eller ny tlf,12 mnd binding. )

- 0,69 i oppstart

- 12 mnd binding.

 

se www.ucan2.no for mer resten av avtalen :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...