Saint Kalopsia Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 Jeg har lest litt rundt og ser ut som det er en del som forsvarer 4x1gb på grunn av overklokking vennlig og at det yter bedre, men så har du jo andre som sier det motsatte. Skjønner ikke helt det her..
MindTooth Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 http://forums.pcper.com/showthread.php?t=443168 Flere som sier 2x2GB. Som han ene i tråden sier. Ved å ta ibruk 2x2GB har du mulighet for å oppgradere ved en senere annledning. 8GB minne
Saint Kalopsia Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 (endret) Sånn. Nå tror jeg ikke jeg trenger å skifte på noe . Eller hva? EDIT: Siste sprøsmål: Trenger jeg kjølepasta? Har en Artic Silver 3 liggende her som jeg kjøpte for en stund siden, men litt usikker på om jeg bør kjøpe en ny. Endret 23. juli 2007 av Noktar
MindTooth Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Gjorde noen endringer som hentet alt ifra Netshop: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=51118 Men prisen kommer på 21k Endret kabinett da de hadde ikke på lager det du hadde valgt, men dette var 500,- dyrere. Og endret skjermkort til et vanlig XFX 8800 GTX. Skjermen ble endret til Nec. Men har gode reviews av brukeren i prisguiden.
MindTooth Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 EDIT: Siste sprøsmål: Trenger jeg kjølepasta? Har en Artic Silver 3 liggende her som jeg kjøpte for en stund, men litt usikker på om jeg bør kjøpe en ny. 9127493[/snapback] Det skal nok fungere fortsatt Men skader ikke å kjøpe mere så du har liggende
Saint Kalopsia Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 Ok, takk for alle forslag/innspill/svar. Blir digg med ny pc etter å ha brukt samme skraphaug i 6 år nå.
MindTooth Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Har du en 6 år gammel PC. Vil jeg tro du merker stor forskjell på oppsettet ditt Muligheten er at du venter med skjerm, og heller kjøper en Dell WPF 2407 ved en senere annleding. En så god skjerm skal du lete lenge etter.. Prisen på den ligger rundt 6.500,- da
Saint Kalopsia Skrevet 23. juli 2007 Forfatter Skrevet 23. juli 2007 Blir vel litt for mye penger på en skjerm, tror nok den jeg har valgt holder i masse vis. Kommer fra 17" crt som jeg har brukt like lenge som jeg har hatt pcen , vil jo så klart være en stor oppgradering unasett hvilken jeg velger.
bIsk0p Skrevet 23. juli 2007 Skrevet 23. juli 2007 Jeg gikk fra 19" CRT til 20" wide samsung (206BW) UTROLIG nice forskjell! Jeg har 60cm dypere skrivepult, utrolig mye klarer bilde, spill har fått mer dybde.. Virkelig noe jeg ikke angrer på!! Men over til trådens kjerne! Jeg tror du vil være fornøyd med ditt valg! Men å ta en e-post til komplett, psdata og netshop (evt andre webshops) med en link til handlekurven for å se om de klarer å matche ytelse og pris tror jeg kan være smart og penger spart. + Du har en shop å forholde deg til! Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor har forresten og hørt rykter om fri frakt og rabatter ved sånne e-poster
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå