Gå til innhold

Bildekritikk; Fluefisker i kveldingen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ypperlig ferie minne; kjenner roen senker seg.

 

Jeg synes at bygningene har litt merkelige farge ; litt for lilla?

 

Jeg er også enig at litt beskjæring kan gjøre seg; i bunnen rett ovenfor der gjenspeilingen av himmelen slutter. På toppen? Ikke for min del.

 

Skarpet osv ser bra ut.

Lenke til kommentar
Ypperlig ferie minne; kjenner roen senker seg.

 

Jeg synes at bygningene har litt merkelige farge ; litt for lilla?

 

Jeg er også enig at litt beskjæring kan gjøre seg; i bunnen rett ovenfor der gjenspeilingen av himmelen slutter. På toppen? Ikke for min del.

 

Skarpet osv ser bra ut.

9099044[/snapback]

 

Enig - prøvde ut denne beskjæringen ved å minimere browservinduet på nettleseren og syns det fungerte bra. Vil tro det er litt å hente på å justere curves/levels også - Det virket bittelitt flatt på min skjerm ihvertfall. Ellers syns jeg motivet er kjempeflott - Nesten så jeg føler jeg er på ferie her jeg sitter på jobben:)

Lenke til kommentar

Fin stemning med de siste solstrålene på et fluehue.

 

Men du kunne gjerne ha kuttet litt - særlig nede for det er mye hvitt som stjeler oppmerksomheten. Og om du får vekk det hvite så vil tskjorten plutselig være det eneste hvite elementet. Men da forsvinner mye vann.. Hmm! Tror dette bare er noe du får tenke på nesten gang..

 

Ellers synes jeg trærne var litt blålige. Tror du kan justere hvitbalansen littegranne? Og kanskje øke fargemetningen litt. Og litt oppskarping også?

Lenke til kommentar
"jeg har gikk langs elva å så tilfedigivis en fluefisker).

9100771[/snapback]

 

Nesten korrekt. Jeg gikk til vannet i håp om at det ikke var noen der og at jeg kunne få noen motiver der skog og bygninger speilet seg i dammen. Resten er historie....

Takk for tilbakemelding til deg og alle uansett :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...