Gunfreak Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 heroes krever ikke penger, men noe annet jeg ikke husker hva heter, har med hvor kjent du er, du bruker disse "kjendis" poengene til å få heroes
Sollid Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 Jeg sliter med den andre Arena mosusen som er Exotic hvor jeg slåss mot en med hest og skal ta han med en polearm går det ann og vnne der eller tape for den saks skyld...??
Hr. Jenssen Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 (endret) heroes krever ikke penger, men noe annet jeg ikke husker hva heter, har med hvor kjent du er, du bruker disse "kjendis" poengene til å få heroes 9102572[/snapback] Neinei. Det er ikke heltene som krever det. Det er folkene de "eies" av. Om du er en Rohan-mann, og rekrutterer en Gondor-helt, må du betale med noen poeng. Det er dog verd det. Å leie folk fra Rohan er gratis. Jeg sliter med den andre Arena mosusen som er Exotic hvor jeg slåss mot en med hest og skal ta han med en polearm går det ann og vnne der eller tape for den saks skyld...?? 9102639[/snapback] Husk at du ikke skal bruke attack-knappen. Ikke rør den i det hele tatt. Bare løp med hesten din mot motstanderen. Når du når en viss hastighet, setter han staven mellom armen og torsoen. Da løper du bare rett inn i fienden. Slik får du "couched lance damage", som skader mest. Endret 19. juli 2007 av Hr. Jenssen
Nebbdyret Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Skrevet 19. juli 2007 I need help! Hvordan skaffer dere så mange soldater? Mine bli bare drept !! Og hvor bør jeg dra for å få quest når jeg er ferdig med Mountain-Goblin questet??
Hr. Jenssen Skrevet 19. juli 2007 Skrevet 19. juli 2007 I need help! Hvordan skaffer dere så mange soldater? Mine bli bare drept !! Og hvor bør jeg dra for å få quest når jeg er ferdig med Mountain-Goblin questet?? 9104674[/snapback] Du kan jo få quests i alle settlements som har et "castle". Folk får du rekruttert på diverse taverns rundt omkring. Desto høyere rang du er i, desto bedre soldater får du rekruttert. Det beste i starten, er å sette igjen dine egne soldater hvor du starter i en kamp, så stormer du fienden selv, på hesteryggen. Så utseletter du så mange som du kan på engenhånd, før du sender inn dine egne menn til å hjelpe deg (fienden bør være i et godt mindretall når du sender inn dine menn, så er det liten risiko for å miste en eneste soldat). Det er lurt å sette en del points på leadership og trainer når du går opp i nivå. Leadership øker antall soldater du kan ha på en gang. Trainer gjør at du hver natt deler ut mer esperience til soldatene dine, slik at de etter hvert kan gå opp i rang.
Nebbdyret Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Skrevet 19. juli 2007 (endret) Ok...har bare funnet en Tavern som der du kna rekrutere soldater....i Brigand Fort. Og i alle Castlene jeg har vert, har ikke "kongene" noe oppdrag til meg...Men jeg får se meg litt mere rundt da^^ Btw.. Hvor er den billigste/letteste helten å få tak i for en Alv? EDIT: Finner ingen quests....noen som kan si meg hvor det nermeste questet rundt Minas Tirith er?(ikke brigand fort) Endret 20. juli 2007 av Nebbdyret
Bjørnar! Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Ok...har bare funnet en Tavern som der du kna rekrutere soldater....i Brigand Fort.Og i alle Castlene jeg har vert, har ikke "kongene" noe oppdrag til meg...Men jeg får se meg litt mere rundt da^^ Btw.. Hvor er den billigste/letteste helten å få tak i for en Alv? EDIT: Finner ingen quests....noen som kan si meg hvor det nermeste questet rundt Minas Tirith er?(ikke brigand fort) 9104749[/snapback] Du finn soldater i tavern. Hest kjøper du hos mercant. Viss du er ein alv må du til ein "alveby"(ein by som alver kontrollerer) for å få quest. For å finne tavern og mercant går du til "town squere." Leit litt rund. Det henger eit skilt utanfor døra du skal gå inn.
Nebbdyret Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Skrevet 20. juli 2007 Fikk det til nå...startet en ny Alv der jeg ikke begynte i Minas Thirit, men i i en alveby, og da fant jeg mange quest^^
Hr. Jenssen Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 Huff, for et asosialt spill M&B er. xD Satt og spilte det (TLD) i hele natt. Har kommet meg langt, er i lvl 30-ognoe, og har ganske mange mann. 80 elns (+ 100 mann stasjonert i det inn'et). Har gjort massevis av hovedoppdrag for Gondor og Lothlorien. Kjempetøft å redde ut folk fra Minas Morgul og sånt. Det er kanskje litt tungt i starten for noen, men disse hovedoppdragene er jo steintøffe!
Nebbdyret Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Skrevet 20. juli 2007 Hehe, kult^^ Gleder meg til jeg kommer opp i høyere lvl^^
Gunfreak Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 det er så kjipt i begynnelsen når man er archer, man treffer ikke en dritt og skader ingen ting, er først når man er oppi lvl 15+ at man faktisk treffer. også syns jeg det er dumt at headshot ikke dreper, ser så teit ut når en orc løper rundt med 3 piler gjennom hode
k_forb Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 vel, har lest om den og den høres bra ut, driver å laster den ned nå.Hvor jeg fant den ser at filen er en exe fil. Så alt legger seg der det skal ? og jeg slipper å gjøre noe spesielt for å få den til å fungere? 9096300[/snapback] Finnes det noen andre plasser enn denne å laste denne mod'en? Kommer bare "Direct_Block.html" når jeg skal laste den ned.. ser ut til at den blokkeres en plass.. Noen andre me det problemet?
Nebbdyret Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Skrevet 20. juli 2007 (endret) Drepte en Lesser Host of Moria i kveld, og det var med på et oppdrag, som var veldigt bra belønnet, 5000 Denars, 6000 Experience Og da bel det Imba hest til 7900 denars på meg^^ Moria ble shimmering-ett eller annet etter det, tipper de ble svake Men nå har jeg ingen soldater igjen da, og jeg tror Celeborn(Mannen til galadriel) er død, det er en sån "grav" rett utenfor der Galadriel er. Er han viktig framover i historien? Er det veldigt "bad" at han er død? Nå blir det M&B utover natta! K_forb: Vet ikke hva problemet ditt er, jeg hadde ingen problemer, du får prøve å laste den ned senere, kanskje de har en server-feil Endret 20. juli 2007 av Nebbdyret
Hr. Jenssen Skrevet 20. juli 2007 Skrevet 20. juli 2007 (endret) For de av oss som har mye penger å bruke, så anbefaler jeg Lothloriens områder. Man finner mye godt utstyr der, inkludert de beste buene, armor med 28-11 armor, sterke hjelmer, osv. Det har sin pris, dog. Den rustningen jeg kjøpte med 28-11 protection (28 body protection, 11 leg protection) kosta nærmere 20.000 denars. Likevel, den duger fint i krig. Fin å se på er den også. Endret 20. juli 2007 av Hr. Jenssen
Hr. Jenssen Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 (endret) Merkelig nok ser den ikke likedan ut på karakteren min. Den ser faktisk helt lik ut den blå jeg har i inventory (som har like mye armor). Nå har jeg forresten skaffet meg Haldir. Kosta 200 influens-poeng, men det var fanken meg verd det! 60-ognoe HP, over 250 attribute-poeng på hver våpen-type, og han har en helvetes kraftig bue. Har totalt fem helter med meg nå. Har nå bare 200 influens-poeng eller noe sånn, men så fikk jeg 120 nye poeng denne uka. Endret 21. juli 2007 av Hr. Jenssen
Nebbdyret Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Skrevet 21. juli 2007 (endret) Når du tar screensgot med fn+prt sc på spillet, hvor ender bildene opp da? Btw, har du fått Glorfindel? Han spør meg om han kan få være med å jakte orker, men jeg svarer bare"We will come back another time" Og hvilke helter har du Hr. Jensen, er det noen av de som er lette å få tak i? Endret 21. juli 2007 av Nebbdyret
Hr. Jenssen Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 (endret) Skal du ha Glorfindel, må du ha nok influence-points, og du må være en "elf-friend", som du blir etter å ha fullført noen oppdrag for Galadriel. Har ikke giddet å skaffe meg Glorfindel enda. Har rett og slett for mange helter, som tar opp mye plass som ellers kan brukes på soldater. Man har nemlig bare så og så mange "slots" for ulike soldater, uavhengig av hvor mange soldater man kan ha med seg totalt. Husker ikke navnet på alle, men jeg har i allefall seks stykker nå. -Haldir -En bueskytter under Faramir (navnet starter på M), som jeg fant i Minas Tirit's slott. -En mann jeg fant i enden av Brigand Fort. -En elf-lord (navnet starter på O) som jeg fikk i oppdrag å redde, men grunnet en bug går det ikke an å gi ham over til Galadriel, så jeg må ha ham selv. -En alv som jeg rett og slett bare spurte pent, som ble med meg. ...og en til som jeg rett og slett ikke kommer på. Jeg bruker forresten Fraps til å ta screenshots. EDIT: Noe jeg synes er knalltøft med TLD, er at alt føles så mye mer levende enn i vanilla M&B. For eksempel, etter hvert som ens allierte mister sine generaler når Great Host taper mot fienden, så ansettes nye folk, nemlig de forskjellige byenes ledere. East-Emnet sin leder, D-ettellerannet, ble etter hvert ansatt, og han ble tatt til fange og dratt til Isengard. Jeg hadde et oppdrag hos ham, så nå må jeg snike meg inn i Isengard og redde ham ut. Dermed føler en at ens tilstedeværelse og innsats faktisk betyr noe. En føler at en faktisk kan gjøre en forskjell, og at ens innsats har noe å si for den siden man kjemper for. Man får en slags følelse av ansvar og konsekvenser for ens handlinger. Akkurat dette er simpelthen knalltøft! Endret 21. juli 2007 av Hr. Jenssen
Nebbdyret Skrevet 21. juli 2007 Forfatter Skrevet 21. juli 2007 (endret) Ja... At spillet utvikler seg rund deg på edn måten det jør er fantastiskt, du får liksom den skikkelig gode spillfølelsen^^ Btw: Hr. Jensen, hvordan kan du ka så mange folk når du har 0 points på leadership? Endret 21. juli 2007 av Nebbdyret
Hr. Jenssen Skrevet 21. juli 2007 Skrevet 21. juli 2007 Jeg har ikke 0. Jeg har 10. Det er haldir, en av heltene mine, som har 0.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå