Gå til innhold

Mount & Blade-TLD.


Anbefalte innlegg

Har et spørsmål, jeg også faktisk :hmm:

 

Hver eneste gang jeg faller i krig og min hero Ulfas blir dratt av gårde til Isengard eller Mordor så klikker spillet, jeg får opp den feilrapport meldinga som sier at spillet må lukkes og de beklager og sånt piss. Vet dere hva jeg kan gjøre med det??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, fikset spørsmål ovenfor... Hvis folk skulle trenge det så gikk jeg inn på options og skrudde ned og av alt jeg kunne spilte litt og satte det på igjen så funka det :thumbup:

 

Men nå har jeg et annet spørsmål som passer litt inn på dette emnet og det er:

Hvordan redder man sine folk igjen, jeg dør hver gang :realmad: Jeg kommer meg til dit hvor jeg møter nesten ti fiender samtidig, men jeg klarer ikke å få drept de og det irriterer meg ganske sykt :angry:

 

Håper ikke på noen guid eller slikt, men mer noen tips om hva jeg skal gjøre med det :thumbup:

Lenke til kommentar
Skaffet meg dette spillet igår, er level 11 og har 9k + armor som er verdt rundt 20k til sammen ;)

Grise enkelt og tjene penger i Arenaen, på sånn Exotic match ting! :D

Tjener 1000 Denars og 500 exp uansett om man vinner eller taper, i Glove tingen (husker ikke helt hva det heter ;P)

 

Hvor kan jeg skaffe Heroes og andre folk btw?

har bare en hero, og det er den man kan kjøpe for 6k i Arena stedet... (Fort ettellerannet) og jeg har ingen andre menn...

9187228[/snapback]

 

Spørs litt hva du er det... er du menneske og fra rohan så finner du en i slottet i edoras, han heter Ulfang. Hvis du er fra Gondor finner du en i slottet i minas tirith :thumbup: Alver og kjipinger aner jeg ikke.Husk at du kan skaffe flere helter på de stedene jeg nevnte og du må ikke være derfra for å få heltene :)

Lenke til kommentar
Ok, fikset spørsmål ovenfor... Hvis folk skulle trenge det så gikk jeg inn på options og skrudde ned og av alt jeg kunne spilte litt og satte det på igjen så funka det :thumbup:

 

Men nå har jeg et annet spørsmål som passer litt inn på dette emnet og det er:

Hvordan redder man sine folk igjen, jeg dør hver gang :realmad: Jeg kommer meg til dit hvor jeg møter nesten ti fiender samtidig, men jeg klarer ikke å få drept de og det irriterer meg ganske sykt :angry:

 

Håper ikke på noen guid eller slikt, men mer noen tips om hva jeg skal gjøre med det :thumbup:

9196506[/snapback]

 

Du får bare vente. Sett litt flere poeng på pathfinding (regnes som stealth i slike sammenhenger) når du går opp i lvl, så er det større sjanse for at du klarer å snike deg lengre inn for å finne kompisen din. Han holder seg der helt til du henter ham, så du trenger ikke stresse spesielt. Det er alltids også greit å ta med seg en helt når man sniker seg inn. Velg en med mange poeng satt på pathfinding, så reduseres ikke sjansene for at du kommer deg lengre inn. Desto flere (uegnede) folk du tar med deg, desto kortere kommer du før du må kjempe. ;)

Lenke til kommentar

Har ett lite problem her!! :(

 

Jeg ga en av heltene mine noen folk og ba han om å dra til Eastford Inn. Han dro avgårda og alt virka fint. Men da jeg kom til Eastfold Inn, så var han ikke der!! :( Ved fjellkjeden sør før Eastfold Inn, står det me liten hvit skrift "Hero Party"!! Virker som at de sitter fast inni fjellet eller no! :( Noen som vet om jeg kan få helten og folka mine tilbake?!

 

-K

Lenke til kommentar

Gunfreak, jeg tror jeg har en grei løsning på ditt problem. Du kan eksportere ut karakteren din, avinstallere spillet (fjern alle filer), og reinstallere det. Etter det kan du importere karakteren din inn igjen. Du må starte på nytt, historiemessig, og gjøre alle oppdrag (osv) på nytt, men karakteren din har i det minste like mye penger, det samme utstyret og du er i samme level (med de samme atributtene) som du hadde tidligere. Det er i det minste bedre enn å starte helt på nytt. :)

 

Hvordan du gjør det: Trykk på C, sånn at du får opp karaktervinduet. Så trykker du på "statistics" og "export character". I statistics-vinduet kan du også importere inn karakteren du har eksportert tidligere.

 

Har ett lite problem her!!  :(

 

Jeg ga en av heltene mine noen folk og ba han om å dra til Eastford Inn. Han dro avgårda og alt virka fint. Men da jeg kom til Eastfold Inn, så var han ikke der!!  :( Ved fjellkjeden sør før Eastfold Inn, står det me liten hvit skrift "Hero Party"!!  Virker som at de sitter fast inni fjellet eller no!  :( Noen som vet om jeg kan få helten og folka mine tilbake?!

 

-K

9207115[/snapback]

 

Snodige saker. Har ikke prøvd å sende tilbake en helt i TLD, men i vanilla M&B er det sånn at helten din "teleporteres" til inn'et. Han må ikke gå dit.

Lenke til kommentar

Lite problem - har installert Mod'en (på versjon 0.730 Beta), men når jeg trykker "Play Mount and Blade!" (etter å ha valgt "TLD" isteden for "Native") får jeg opp en feilmelding: "RGL ERROR - More Than 8 Samples Per Sound".

 

Trykker jeg OK, lukkes spillet. Noen som har vært borti dette?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Ingen her som kunne ha lagt ut TLD moden på en annen server hvor jeg kunne ha lastet den ned fra??

Jeg får nemlig ikke lastet den ned fra mbrepository.com  siden :\

Error: Direct Download Blocked  er meldingen jeg får...

9279588[/snapback]

 

Jeg opplevde det samma.. Prøv me Firefox eller en annen browser enn IE. Funka for meg!

 

Virker nesten som at den siden sperrer for IE. :(

 

-K

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hehe. Jeg har ett tips til alle som vil ha Celeborn i gruppen :)

 

Celeborn står vanligvis ved siden av Galadriel, men det hender at han rir ut med en Greater Host of Lothlorien. Om Hosten taper kan Celeborn bli tatt til fange av fiendene. Angrip fiende hæren og redd Celeborn.

 

Celeborn er ikke en hero, men en unit så han kan dø...

 

Pass på å ikke ha han i gruppen over en uke siden han koster over 51k denarer per uke.

Lenke til kommentar
Hehe. Jeg har ett tips til alle som vil ha Celeborn i gruppen :)

 

Celeborn står vanligvis ved siden av Galadriel, men det hender at han rir ut med en Greater Host of Lothlorien. Om Hosten taper kan Celeborn bli tatt til fange av fiendene. Angrip fiende hæren og redd Celeborn.

 

Celeborn er ikke en hero, men en unit så han kan dø...

 

Pass på å ikke ha han i gruppen over en uke siden han koster over 51k denarer per uke.

9457547[/snapback]

 

Jepp. Såvidt jeg husker deserterte halve gruppen min fordi de ikke fikk betalt. Litt kjipt :)

 

Denne modden er helt rå, har mange gode minner med den. Noen som har vunnet (knust alle fiendene) ennå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...