Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Ingen lyd etter formatering

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg trenger hjelp med å fikse lyden i maskina mi.

Etter at jeg hadde formatert PC'n så hadde jeg ikke noe lyd, jeg vet ikke noe om at jeg har lagt inn drivere osv. noen som kan hjelpe meg? finne drivere etc.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

...

Det er jo gjerne ein ide å leggje ved litt info før du ber oss finne driverar til deg! Korleis i huleste har du tenkt at nokon kan finne det for deg utan at vi veit kva HW du har? :)

Bruker du det integrerte lydkortet på HK?

Skrevet
...

Det er jo gjerne ein ide å leggje ved litt info før du ber oss finne driverar til deg! Korleis i huleste har du tenkt at nokon kan finne det for deg utan at vi veit kva HW du har? :)

Bruker du det integrerte lydkortet på HK?

9091604[/snapback]

Bruker et integrert lydkort.

Skrevet

Kan noen være litt greie å hjelpe meg? Jeg er en skikkelig noob, så trenger mye hjelp.

Hjelp meg, jeg ber deg! :(

Skrevet (endret)

Har du installert driverne til lydkortet ditt?

Edit: Du ser det i kontoll panel - system - hardware - device manager. Ser du noe gult, da mangler du noen drivere.

Endret av Kjetil Lura
Skrevet

Du kan google deg frem til programmet Everest, som blant annet forteller deg hva maskinen din består av (dersom du ikke veit det selv, da). Så poster du her hvilket hovedkort du har, og så kan vi finne den riktige lyddriveren til deg :)

Goscinny ;)

Skrevet
Du kan google deg frem til programmet Everest, som blant annet forteller deg hva maskinen din består av (dersom du ikke veit det selv, da). Så poster du her hvilket hovedkort du har, og så kan vi finne den riktige lyddriveren til deg :)

Goscinny ;)

9093630[/snapback]

Jeg har integrert lydkort i hovedkortet, jeg har lastet ned the Everest programmet som du bad meg om..

Hovedkort : Chaintech 7VIF4

PCI/PnP lyd : C-Media CMI9739(A) @ VIA AC'97 Enhanced Audio Controller PCI

Om dere trenger mer informasjon for å finne lydriver så si ifra. takk

Skrevet

Jeg tror det er denne jeg leter etter :

chaintech.

Men jeg må bruke 100 timer på å laste den ned, kan noen laste den ned og legge den ut på filefront eller noe lignende? please noen med kjapp internett.

Skrevet

Hadde du bare begynt å laste ned med en gang, hadde du hatt den for lenge siden. Det er bare tretti gb, noe må du da kunne gjøre selv :) Selv om en av oss laster den opp, må du jo laste den ned igjen uansett, om enn kanskje til en litt raskere speed.

Goscinny ;)

Skrevet
Hadde du bare begynt å laste ned med en gang, hadde du hatt den for lenge siden. Det er bare tretti gb, noe må du da kunne gjøre selv :) Selv om en av oss laster den opp, må du jo laste den ned igjen uansett, om enn kanskje til en litt raskere speed.

Goscinny ;)

9095454[/snapback]

nedlastningen står på max 700 byte hos meg, ikke en kb/s engang. vær så snill, last den opp på filefront. Jeg laster den ned fra filefront på 1 minutt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...