Gå til innhold

Beste BT Headset til Ps3?


Luc1fer-

Anbefalte innlegg

Jeg har skaffet meg et Jabra 250v headset som jeg ikke er veldig fornøyd med. Lyden til andre er forsåvidt ok, men det skurrer hele tiden når jeg skal høre hva de andre sier.

 

Dette er kjøpt på elkjøp, og jeg har 30 dagers returrett som jeg har planer å om å bruke.

 

Hva slags andre alternativer finnes, og hvilket er det beste?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for raskt svar. Ser ut til at jeg har vært uheldig med headsettet da. Er ikke interessert i noe skikkelig headset, jeg vil ha en "ørepropp" så da ser det ut til at jeg går for Jabra BT125 eller 135 som har 2.0 støtte og har gode referenser i den tråden.

 

Drar til elkjøp i dag og bytter inn, tenker jeg tar med meg Ninja G. hjem også!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 5 måneder senere...
Drar opp denne tråden igjen jeg, siden jeg har vært på flyttefot og min lader til headsettet har sporløst forsvunnet. Så da lurer jeg på om du fant noen lader til headsettet ditt Urge? Hadde vært veldig greit med link også hvis du gjorde det.

 

Har selv et jabra og det kan jeg lade med en vanlig micro usb kabel. kan kjøpes hos feks clas for ca 80kr

Lenke til kommentar

Fant en tråd om headsett til playstation så jeg bruker denne jeg.. Fikk ett headsett av dama mi som heter sony DR-BT50. Egentlig ikke helt hva jeg var ute etter. Men når jeg kobler den til telefonen og slike ting er det utrolig bra lyd i den. Så jeg bestemte meg for å beholde det. Når jeg bruker det på playstation fungerer det også fint. Men spørsmålet mitt er om det er mulig å få all lyd i headsettet. Altså ikke bare lyden fra stemmene som snakker, men også lyden fra hele spillet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...