Gå til innhold

Mount & Blade - Tråden.

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har akkurat begynt å spille M&B, og jeg har merket meg at det er flere her på forumene som gjør det. Dette kan være et forum vi diskuterer og forteller om ting som omhandler M&B. Håper på mange svar, gjerne med bilder :thumbup:

Akkurat nå så laster jeg ned LOTR-moden, jeg har altid vært en stor fan av Tolkiens værden, og LOTR i M&B kommer til å bli KONGE! Noen som har prøvd den allered og vet om den er kul, og at den er i skikkelig LOTR-stil?

Mvh ||Nebbdyret||

Endret av Nebbdyret
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spilte i en god del mount and blade før husker jeg spilte Star Wars moden konstant i to uker for og få rå til Light saber til slutt ga jeg opp.

Skrevet

Har vurdert og laste ned LOTR modden er også fassinert til sykelige av Tolkiens verden og elsker bøkene (Ikke filmene hvorfor gjøre et herlig eventyr til en action film?) men har modden rett stemning og kan man velge rase (Dverg, Menneske, Alv, Ork og hobbit)?

Skrevet

Nja.... Du kan velge mellom:

-Man

-Elf

-Beast

Jeg har ikke kommet skikkeligt i gang med spillet selv, men den ser ganske bra ut til nå^^

Skrevet (endret)
laster ned nå....... :D

EDIT: Hvilke Classes kan man velge mellom??

9090875[/snapback]

Det varierer etter hvilken rase du er...

PS: Er det noen som vet hvordan jeg kan få soldater raskt, og/eller hvor jeg kan få noen lette quest, finner ikke mange quest :thumbdown:

Endret av Nebbdyret
Skrevet
laster ned nå....... :D

EDIT: Hvilke Classes kan man velge mellom??

9090875[/snapback]

Det varierer etter hvilken rase du er...

PS: Er det noen som vet hvordan jeg kan få soldater raskt, og/eller hvor jeg kan få noen lette quest, finner ikke mange quest :thumbdown:

9091426[/snapback]

Det er to måter å få soldater på.

1: Kjøpe dei i taven

2:Vinne over eit "party" med fanger.

(I the last days (LOTR) kan du og få soldater frå byoverhodet i byane du er på lag med)

I Native er de letteste questet å riverpirates. Snakk med folk Zendar, ein av dei vil gi deg questet. Ellers må du til byherrene du er på lag med eller mercantene for å få quest...

post-129330-1184702446_thumb.jpgpost-129330-1184702468_thumb.jpg

Skrevet
Har vurdert og laste ned LOTR modden er også fassinert til sykelige av Tolkiens verden og elsker bøkene (Ikke filmene hvorfor gjøre et herlig eventyr til en action film?) men har modden rett stemning og kan man velge rase (Dverg, Menneske, Alv, Ork og hobbit)?

9090525[/snapback]

Dvergene har så og si ingen ting med denne krigen å gjøre. Men man kan velge mellom å være god eller ond, og hvem man skal kjempe for (Sauron, Saruman, østlingene, Gondor, Rohan, osv osv). Modden har masse rustninger, våpen og locations fra bøkene og filmene, og modden har definitivt kommet langt allerede.

Husk at M&B enda er i en Beta-fase (tar lang tid å lage et spill når man er to stykker som lager det). Det blir gradvis bedre og bedre. En hoved-historie blir ikke implementert før helt på slutten, når alt det tekniske er inne.

Uansett, LOTR-modden bør du prøve ut. Den er definitivt god. Ellers kan du sjekke ut de andre moddene som har kommet. Sjekk ut den uoffisielle M&B-mod-siden. Der finner du flere mods enn på den offisielle. :)

Skrevet (endret)

Mount & Blade fortjener absolutt å diskuteres, men ikke i en slik samletråd. Du må gjerne opprette en tråd hvor du spør hva folk synes om LOTR-moden, eller lignende.

Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.

Endret av Aasgaard
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...