Gå til innhold

Har jeg PC til Age of Conan

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men ein ting eg sitter og lure på no. No blir jo spelet utsatt til utpå Våren eingong. Noken som har tanker om att dei kanskje vil legge om til DX 10.1?

Eller vil det vera ein så omfattande prosess att dei vil bruke mykje lengre tid på det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Laptop med fullt på alt på den "Can you run it testen"

4gbram , 2,4,ghz intel core 2 due :)

AoC HERE I CUM!! :dribble:

9284931[/snapback]

Unskyld for at jeg dreper gleden din med å skryte på deg noe. Men det er faktisk umulig å få full score med en laptop pga grafikkortet og harddisk.

Trist!

Skrevet
Men ein ting eg sitter og lure på no. No blir jo spelet utsatt til utpå Våren eingong. Noken som har tanker om att dei kanskje vil legge om til DX 10.1?

Eller vil det vera ein så omfattande prosess att dei vil bruke mykje lengre tid på det?

9319664[/snapback]

DX10 og 10.1 er nok så like at det blir nok en software oppdatering i verste fall, og jeg tror ikke man skal tenke for mye på slikt. Dessuten så vil nok det at brukeren oppdaterer til 10.1 påvirke AOC i en positiv forstand, og det at spillet må være spesiellt laget for det tviler hardt på. Hvis du har ett DX10 kort og oppdatert softwaren til 10.1 så er nok det det eneste du behøver.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...