Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Koble meg til nett


Anbefalte innlegg

Skrevet

Har akkurat formatert pc'en (stasjonær), med windows xp. Men kommer meg ikke på nett. Har Lyse bredbånd-abbonoment, og bruker Buffalo Air-Station WHR hp G54-ruter. Internett funket fint før, og den fungerer bra nå også på den bærbare pc'en som jeg bruker nå, både kabel og wireless. Men går ikke an å pinge-routeren med den stasjonære. Mulig jeg ikke har opprettet noe nettverk eller noe... Noe som har peiling..? Kommer meg ihvertfall ikke på nett.. :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Legg drivere til hovedkortet så blir det nok bra.

9085373[/snapback]

 

 

Hmm.. Mulig det som må gjøres ja. Men hvordan gjør jeg det på en grei måte, og vet du om driveren finnes lett på nettet...?

Skrevet
Hvis du ikke vet betegnelsen til kortet så last ned SIW. http://www.gtopala.com/

Driver finner du på nettsiden hos kortets produsent.

9085438[/snapback]

 

Det ser ut som den kun finner 1 nettverkskort.. 1394-verkskort.. Men dette er vel noe fire-wire-greier.. inne på enhetsbehandling under andre enheter er det gult på "Ethernet-kontroller".. Kan muligens være noe med den..? Vet noen hvordan jeg får fikset driver eller noe til den..?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...