Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Audi 80 2,0 1989 -> God førstegangsbil?


Anbefalte innlegg

Jeg fikk tilbud på en Audi 80 med 2.0 liter innsprøytnigsmotor fra 1989. Budet var på 15 000kr.

 

INFO:

Galvanisert bil.

1989mod

2,0 liter insprøytings motor 115 spreke tyske hester.

EU godkjent i april 07,

"skifta alle bremser klosser skiver og calippere. skifta register reim sommeren 06 skifta olje og luft, olje og bensin filter august 06 null rust nytt eksos anlegg, skifta alle tennings ledninger og fordeler lokk i vinter, anlegg følger med ny pioneer spiller med 55 x4 W mosfett forsterker spiller 10"sub 6,5 " x2 proson høytt bak mp-3 filer, 120 watts forsterker til subben " - Nåværende eier

 

og den har bare gått 120 000...

 

Er dette er bra tilbud?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg fikk tilbud på en Audi 80 med 2.0 liter innsprøytnigsmotor fra 1989. Budet var på 15 000kr.

 

INFO:

Galvanisert bil.

1989mod

2,0 liter insprøytings motor 115 spreke tyske hester.

EU godkjent i april 07,

"skifta alle bremser klosser skiver og calippere. skifta register reim sommeren 06 skifta olje og luft, olje og bensin filter august 06 null rust nytt eksos anlegg, skifta alle tennings ledninger og fordeler lokk i vinter, anlegg følger med ny pioneer spiller med 55 x4 W mosfett forsterker spiller 10"sub 6,5 " x2  proson høytt bak mp-3 filer, 120 watts forsterker til subben " - Nåværende eier

 

og den har bare gått 120 000...

 

Er dette er bra tilbud?

9083669[/snapback]

 

Høres veldig greit ut.

Audi 80 er jo veldig solide biler som er ypperlige som ungdomsbiler. 120000 er jo såvidt innkjørt, den holder vel i 180000 km til tenker jeg :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...